skulle man rive stikket ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

850 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. juli 2011

henh01

Er det bare mig der kan komme ud i den situation at have lyst til at rive stikket ud, rejse fra hus og hjem og bare være alene???

Jeg overvejer at tage en nat somewhere.. Tænk at kunne gå i seng når man ville, stå op når man ville, gå i bad når man ville, træne når man ville, handle når man ville, gå på toilettet når man ville osv osv osv..

Tror snart jeg trænger til at komme lidt væk.. Kunne også være godt snart at komme ud med nogle veninder, en café tur eller lign. Trænger til en cocktail - en stærk en af slagsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2011

karina1980

henh01 skriver:

Er det bare mig der kan komme ud i den situation at have lyst til at rive stikket ud, rejse fra hus og hjem og bare være alene???

Jeg overvejer at tage en nat somewhere.. Tænk at kunne gå i seng når man ville, stå op når man ville, gå i bad når man ville, træne når man ville, handle når man ville, gå på toilettet når man ville osv osv osv..

Tror snart jeg trænger til at komme lidt væk.. Kunne også være godt snart at komme ud med nogle veninder, en café tur eller lign. Trænger til en cocktail - en stærk en af slagsen

sådan har vi det vel alle en gang imellem.

jeg plejer at kunne aftale mig ud af det så jeg kan få bare en lille del af det.

f.eks en bytur, kan leve et helt år på en bytur

Anmeld

13. juli 2011

henh01

karina1980 skriver:

sådan har vi det vel alle en gang imellem.

jeg plejer at kunne aftale mig ud af det så jeg kan få bare en lille del af det.

f.eks en bytur, kan leve et helt år på en bytur

Det ville jeg nok også kunne. Men det er ikke helt det der trækker.. Mest af alt er det nok bare at lave noget fordi jeg vil det

Nu lyder det som om jeg aldrig kommer ud  det gør jeg - jeg træner 2-3 gange om ugen og har næsten lige været i bio med en veninde. Men det hele foregår om aftenen når den lille er lagt i seng. Kunne være rart bare at kunne tage af sted og få en hel dag/aften for sig selv

den mindste er 8 mdr og har kun været passet i 2 timer af gangen 4 gange - en gang da vi skulle til bryllup, 2 gange hvor vi har været ude at spise og så senest hvor vi var i revy (so iøvrigt var rigtig spild af pasning )

Anmeld

13. juli 2011

Hvem?

henh01 skriver:

Nixen, jeg elsker at være herhjemme og hader at rejse - så jeg beholder stikket i - og vil være sammen med mine dejlige drenge herhjemme, det eneste sommerferie vi har i år er en forlænget weekendtur til Lalandia i Oktober

Anmeld

13. juli 2011

henh01

SanneBoe skriver:

Nixen, jeg elsker at være herhjemme og hader at rejse - så jeg beholder stikket i - og vil være sammen med mine dejlige drenge herhjemme, det eneste sommerferie vi har i år er en forlænget weekendtur til Lalandia i Oktober

lalandia er bare det bedste.. Det elsker vi også her og gør det så ofte som muligt (max 1 gang om året)

Min kæreste arbejder meget så jeg er ofte alene hjemme, lige i dag er jeg syg (feber og opkast) har begge børn hjemme og en kæreste der er på job til i morgen eftermiddag Nok derfor det virker lidt håbløst

Anmeld

13. juli 2011

Hvem?

henh01 skriver:

lalandia er bare det bedste.. Det elsker vi også her og gør det så ofte som muligt (max 1 gang om året)

Min kæreste arbejder meget så jeg er ofte alene hjemme, lige i dag er jeg syg (feber og opkast) har begge børn hjemme og en kæreste der er på job til i morgen eftermiddag Nok derfor det virker lidt håbløst

Kender det al for godt, min mand har ikke set sine drenge i 4 dage, fordi han kører kl 05-06 om morgen og er hjemme mellem 22-23.30 af aften, han er entraprenørmekaniker, så det jo li årstiden nu, hvor alting springer i luften

Men vi gælder os også til Lalandia, vi nåede ik derned sidste år, da jeg var højgravid og vi havde lille Lauge, men i år ska vi alle 4 afsted og jeg glææææææææder mig, især for drengene bare elsker vand (Og det gør vi forresten også )

Anmeld

13. juli 2011

henh01

SanneBoe skriver:

Kender det al for godt, min mand har ikke set sine drenge i 4 dage, fordi han kører kl 05-06 om morgen og er hjemme mellem 22-23.30 af aften, han er entraprenørmekaniker, så det jo li årstiden nu, hvor alting springer i luften

Men vi gælder os også til Lalandia, vi nåede ik derned sidste år, da jeg var højgravid og vi havde lille Lauge, men i år ska vi alle 4 afsted og jeg glææææææææder mig, især for drengene bare elsker vand (Og det gør vi forresten også )

Vi har valgt det fra i år, men kun pga økonomien.. Vi skal til spanien i 14 dage her om ganske få dage Og derudover har vi lige fået drømmebolig - desværre skal vi lægge 40000 kr i indskud og selv betale for at få indrettet med vægge og ekstra køkken hvilket løber op i 20000 kr- 60.000 kr skal vi lige skaffe inden første jan - og jeg er på barsel.. hahahaha så der bliver sparet alle steder..

Anmeld

13. juli 2011

SussieThyssen

henh01 skriver:

Puuhh jeg kan forstå dig mere end du tror.
Jeg tror de fleste har den følelse fra tid til anden.

Min mor havde en mangeårig veninde, som ganske enkelt et par gange om året tog i deres sommerhus i nogle dage uden mand og børn og brugte en uge helt alene på sig selv.
Hun sagde at hvis hun ikke gjorde det blev hun vanvittig. Til gengæld kom hun altid glad og veloplagt tilbage, en ny frisk og energifyldt mor og kone.
Hun sagde at hun ganske enkelt ikke lavede andet end at gå ture, sove, læse, slappe af, skrive tanker ned og hvile sig selv og sit sind.

En anden veninde min mor har, tager i refugie også i en uge engang om året.
Måske skulle man som mor overveje at gøre et eller andet i den stil.

Kærligst
Sussie

Anmeld

13. juli 2011

henh01

SussieThyssen skriver:

Puuhh jeg kan forstå dig mere end du tror.
Jeg tror de fleste har den følelse fra tid til anden.

Min mor havde en mangeårig veninde, som ganske enkelt et par gange om året tog i deres sommerhus i nogle dage uden mand og børn og brugte en uge helt alene på sig selv.
Hun sagde at hvis hun ikke gjorde det blev hun vanvittig. Til gengæld kom hun altid glad og veloplagt tilbage, en ny frisk og energifyldt mor og kone.
Hun sagde at hun ganske enkelt ikke lavede andet end at gå ture, sove, læse, slappe af, skrive tanker ned og hvile sig selv og sit sind.

En anden veninde min mor har, tager i refugie også i en uge engang om året.
Måske skulle man som mor overveje at gøre et eller andet i den stil.

Kærligst
Sussie

Jeg tror det vil gøre underværker.. Vi mødre - særligt - tænker altid på alle andre først og så kommer vi selv i sidste række.. Bare en gang i mellem tror jeg vi ville have godt af at tænke på os selv som første pririotet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.