Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
synes stadigvæk at du har en af de smukkeste gravide maver jeg har set!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Katte87 skriver: Stadig super smuk mave! Vildt at du kan passe dine bukser hehe. Det er lææænge siden her
Stadig super smuk mave! Vildt at du kan passe dine bukser hehe. Det er lææænge siden her
Taak Og i lige måde
Hehe, de bliver også spændt ud i livet, med en elastik Ellers havde det heller ikke helt gået
VNB skriver: synes stadigvæk at du har en af de smukkeste gravide maver jeg har set!
Årh det var sødt sagt! Og tusind tak
RiUL skriver: Taak Og i lige måde Hehe, de bliver også spændt ud i livet, med en elastik Ellers havde det heller ikke helt gået
Ahh ok hehe. Tænkte også at det var lidt vildt Men kiloene sidder jo også flot på dig!
Uhh hvor jeg glæder mig til september!
Katte87 skriver: Ahh ok hehe. Tænkte også at det var lidt vildt Men kiloene sidder jo også flot på dig! Uhh hvor jeg glæder mig til september!
Jeg glæææder mig også helt vildt det bliver bare så spændende
RiUL skriver: Jeg målte mig første gang, da den sagde en meter, og det var omkring 31+ Og er vokset 4 cm på en uge fra sidste uge, og til nu haha Ja, det begynder også at blive hårdt med mavsen, synes du ikke? Jeg har det fint, kan slet ikke forstå at der kun er 7 uger tilbage
Jeg målte mig første gang, da den sagde en meter, og det var omkring 31+ Og er vokset 4 cm på en uge fra sidste uge, og til nu haha
Ja, det begynder også at blive hårdt med mavsen, synes du ikke?
Jeg har det fint, kan slet ikke forstå at der kun er 7 uger tilbage
CamillaValby skriver: Haha jamen så er jeg jo nok grande når jeg når tl 31 + Jo nogle dage og specielt om aften tænker jeg faktisk på om maven snart eksploderer føler ikke altså at maven kan give sig mere DU har jo ikke så længe igen, men tiden den går så stærkt. Forresten kan godt lide det navn i har fundet til lillemanden Er du begyndt at blive nervøs for fødslen?
Haha jamen så er jeg jo nok grande når jeg når tl 31 + Jo nogle dage og specielt om aften tænker jeg faktisk på om maven snart eksploderer føler ikke altså at maven kan give sig mere DU har jo ikke så længe igen, men tiden den går så stærkt. Forresten kan godt lide det navn i har fundet til lillemanden Er du begyndt at blive nervøs for fødslen?
Det er også dejligt med en stooor mave
Dét kender jeg godt! Nogle gange føler jeg virkelig at jeg ikke kan være i mig selv, fordi det spænder så meget i maven hehe
Nej, der er ikke længe igen Og tak for det Har I fundet et navn til jeres lille guldklump?
Nej, faktisk slet ikke - Jeg er rigtig spændt og glæder mig meget (.. Men mon ikke man når at blive lidt nervøs når termin nærmer sig)
RiUL skriver: Det er også dejligt med en stooor mave Dét kender jeg godt! Nogle gange føler jeg virkelig at jeg ikke kan være i mig selv, fordi det spænder så meget i maven hehe Nej, der er ikke længe igen Og tak for det Har I fundet et navn til jeres lille guldklump? Nej, faktisk slet ikke - Jeg er rigtig spændt og glæder mig meget (.. Men mon ikke man når at blive lidt nervøs når termin nærmer sig)
Wauw - hvor er maven fin..
CamillaValby skriver: Heeeelt enig hihi Jeg er heller ikke nervøs, er spændt på det som venter. Men tror for mit vedkommende at jeg ikke lader mig "skræmme" fordi jeg har haft så mange år at forberede mig på . Hvis jeg nu en dag skulle blive gravid haha. Jeg tror at det bliver en lille Sofiya. Ihh det er altså hammer spændende
Heeeelt enig hihi Jeg er heller ikke nervøs, er spændt på det som venter. Men tror for mit vedkommende at jeg ikke lader mig "skræmme" fordi jeg har haft så mange år at forberede mig på . Hvis jeg nu en dag skulle blive gravid haha. Jeg tror at det bliver en lille Sofiya. Ihh det er altså hammer spændende
Ih, det er altså også bare et rigtig fint navn
Hvor blir September bare en fantastisk måned <3
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128