32+4 med Oliver <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2011

VNB

synes stadigvæk at du har en af de smukkeste gravide maver jeg har set!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2011

RiUL

Katte87 skriver:

Stadig super smuk mave! Vildt at du kan passe dine bukser hehe. Det er lææænge siden her

Taak Og i lige måde

Hehe, de bliver også spændt ud i livet, med en elastik Ellers havde det heller ikke helt gået

Anmeld

15. juli 2011

RiUL

VNB skriver:

synes stadigvæk at du har en af de smukkeste gravide maver jeg har set!

Årh det var sødt sagt! Og tusind tak  

Anmeld

15. juli 2011

Ka+Ma=Be

RiUL skriver:

Taak Og i lige måde

Hehe, de bliver også spændt ud i livet, med en elastik Ellers havde det heller ikke helt gået

Ahh ok hehe. Tænkte også at det var lidt vildt Men kiloene sidder jo også flot på dig!

Uhh hvor jeg glæder mig til september!

Anmeld

15. juli 2011

RiUL

Katte87 skriver:

Ahh ok hehe. Tænkte også at det var lidt vildt Men kiloene sidder jo også flot på dig!

Uhh hvor jeg glæder mig til september!

Jeg glæææder mig også helt vildt  det bliver bare så spændende

Anmeld

15. juli 2011

CamillaValby

RiUL skriver:

Jeg målte mig første gang, da den sagde en meter, og det var omkring 31+ Og er vokset 4 cm på en uge fra sidste uge, og til nu  haha

Ja, det begynder også at blive hårdt med mavsen, synes du ikke?

Jeg har det fint, kan slet ikke forstå at der kun er 7 uger tilbage

Haha jamen så er jeg jo nok grande når jeg når tl 31 +

Jo nogle dage og specielt om aften tænker jeg faktisk på om maven snart eksploderer føler ikke altså at maven kan give sig mere

DU har jo ikke så længe igen, men tiden den går så stærkt. Forresten kan godt lide det navn i har fundet til lillemanden

Er du begyndt at blive nervøs for fødslen?

Anmeld

15. juli 2011

RiUL

CamillaValby skriver:

Haha jamen så er jeg jo nok grande når jeg når tl 31 +

Jo nogle dage og specielt om aften tænker jeg faktisk på om maven snart eksploderer føler ikke altså at maven kan give sig mere

DU har jo ikke så længe igen, men tiden den går så stærkt. Forresten kan godt lide det navn i har fundet til lillemanden

Er du begyndt at blive nervøs for fødslen?

Det er også dejligt med en stooor mave

Dét kender jeg godt! Nogle gange føler jeg virkelig at jeg ikke kan være i mig selv, fordi det spænder så meget i maven hehe

Nej, der er ikke længe igen Og tak for det Har I fundet et navn til jeres lille guldklump?

Nej, faktisk slet ikke - Jeg er rigtig spændt og glæder mig meget (.. Men mon ikke man når at blive lidt nervøs når termin nærmer sig)

Anmeld

15. juli 2011

CamillaValby

RiUL skriver:

Det er også dejligt med en stooor mave

Dét kender jeg godt! Nogle gange føler jeg virkelig at jeg ikke kan være i mig selv, fordi det spænder så meget i maven hehe

Nej, der er ikke længe igen Og tak for det Har I fundet et navn til jeres lille guldklump?

Nej, faktisk slet ikke - Jeg er rigtig spændt og glæder mig meget (.. Men mon ikke man når at blive lidt nervøs når termin nærmer sig)

Heeeelt enig hihi

Jeg er heller ikke nervøs, er spændt på det som venter. Men tror for mit vedkommende at jeg ikke lader mig "skræmme" fordi jeg har haft så mange år at forberede mig på . Hvis jeg nu en dag skulle blive gravid haha.

Jeg tror at det bliver en lille Sofiya.

Ihh det er altså hammer spændende

Anmeld

15. juli 2011

Ellim

Wauw - hvor er maven fin..

Anmeld

15. juli 2011

RiUL

CamillaValby skriver:

Heeeelt enig hihi

Jeg er heller ikke nervøs, er spændt på det som venter. Men tror for mit vedkommende at jeg ikke lader mig "skræmme" fordi jeg har haft så mange år at forberede mig på . Hvis jeg nu en dag skulle blive gravid haha.

Jeg tror at det bliver en lille Sofiya.

Ihh det er altså hammer spændende

Ih, det er altså også bare et rigtig fint navn

Hvor blir September bare en fantastisk måned <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.