Kom med jeres bedste ideer!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

492 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. juli 2011

Anonym trådstarter

Vi skal afslørre graviditeten overfor familien og nære venner i slutningen af august så vi har god tid  Jeg mangler bare en mere interessant måde at give nyheden på end et tlf opkald eller sms. Et fedt kort,men hvor får man dem fra? 

Hvordan fortalte i at i var gravide ooooog hvornår????

Jeg ved at i er kreative og fyldt med ideer så jeg ved at der sidder nogen der har prøvet det mere kreative fremfor at ringe folk op 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2011

channie-g

Vi købte krus til min kærestes forældre hvorpå der stod "verdens beste farmor" og ligeledes med farfar... Mine egne forældre fik sutter hvor der også var tekst på :-)

Anmeld

13. juli 2011

CamillaSoefelt

Anonym skriver:

Vi skal afslørre graviditeten overfor familien og nære venner i slutningen af august så vi har god tid  Jeg mangler bare en mere interessant måde at give nyheden på end et tlf opkald eller sms. Et fedt kort,men hvor får man dem fra? 

Jeg ved at i er kreative og fyldt med ideer så jeg ved at der sidder nogen der har prøvet det mere kreative fremfor at ringe folk op 

Vi lavede en kopi af scanningsbilledet og satte det i glas og ramme og pakkede det ind ( var til jul ), og så da de åbnede det gok der lige lidt fær de opfangede hvad det var - og så blev de vilde.

Anmeld

13. juli 2011

HeidiØ

Anonym skriver:

Vi købte de der savlesmække i babysam med "mormors guldklump" osv Så gav vi dem det og de blev bare så glade og lykkelige allesammen  ..

Synes også den med et scanningsbillede i ramme er en super fed idé  .. men vi ku slet ikke vente og fortalte det allerede i uge 8

Anmeld

13. juli 2011

Lullaby

Pigerne får en tshirt på hvor der skal stå: Jeg skal være storesøster.

Det er en vi selv kreerer så den koster kassen men så er den også speciel

Min ide er så, at vi skal besøge familien hele dagen, der er 3 hold. Så skal pigerne løbe hen til dem og sige: se min nye bluse. Men den mindste er så dårlig til at holde på hemmeligheder så tvivler på at de når hen til folk før hun råber at mor har en baby i maven

Anmeld

13. juli 2011

Frk.S

Vi købte nogle fortrykte invitationer til fødselsdag, og udfyldte dem så med invitation til 0 års fødselsdag.

Noget i stil med: "I anledning af min 0 års fødselsdag vil det glæde mig og min mor og far at se mormor of morfar til vores første møde d. XX/XX-XXXX +/- et par uger. Osv."

Det var til jul, så de skulle først tro det var et julekort

Anmeld

14. juli 2011

www.baby.NU ;)

Vi købte en ramme til begge sæt forældre og skrev dette digt i:

I kan ej lige med det samme,

få billed til denne ramme.

Men midt i december i dette år,

I et dugfrisk billed får.

For storken på besøg vil komme,

før ej vinteren er omme.

Det skabte stor glæde og meget tuderi Og Rammen bliver troligt opdateret hver gang der er scannig osv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.