Mavesmerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

772 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. juli 2011

MosterA

Jeg er i da 31+0 og glæder mig vildt til den lille kommer.

Desværre har jeg de seneste uger haft ret mange smerter når jeg bøjer mig. Til at starte med var det kun når jeg bukkede mig når jeg stod op, men på det seneste er det også når jeg f.eks. sidder ned og strækker mig fremad eller skal ind i bilen.

Er der andre der har prøvet noget der lignede og var er noget at gøre ved det andet end at bide smerten i sig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2011

MosterA

Slet ingen? 

Anmeld

13. juli 2011

MajseMaja

Jeg føler jeg maser baby når jeg bøjer mig og sidder foroverbøjet, men vil ikke sige det er decideret smerter men nærmere ubehag, og er nødt til at sidde bagoverbøjet med let spredte ben for at maven ikke fylder for meget og baby bliver mast, men det er vel meget normalt...?

Maja 27+2

Anmeld

13. juli 2011

Nessie

Kan det være ligamentsmerter

Anmeld

13. juli 2011

MosterA

Nessie skriver:

Kan det være ligamentsmerter

Det tror jeg ikke for dem har jeg tideliger haft ret mange af og de føles meget anderledes.

Må nok heller snakke med min læge om. 

Anmeld

13. juli 2011

Nessie

MosterA skriver:

Det tror jeg ikke for dem har jeg tideliger haft ret mange af og de føles meget anderledes.

Må nok heller snakke med min læge om. 

Ja, det lyder da som om du lige skal et smut forbi lægen

Anmeld

13. juli 2011

princessnanna

MosterA skriver:

Jeg er i da 31+0 og glæder mig vildt til den lille kommer.

Desværre har jeg de seneste uger haft ret mange smerter når jeg bøjer mig. Til at starte med var det kun når jeg bukkede mig når jeg stod op, men på det seneste er det også når jeg f.eks. sidder ned og strækker mig fremad eller skal ind i bilen.

Er der andre der har prøvet noget der lignede og var er noget at gøre ved det andet end at bide smerten i sig?

hvor får du smerterne henne ? altså er det øverst i maven eller ?

Anmeld

14. juli 2011

MosterA

princessnanna skriver:

hvor får du smerterne henne ? altså er det øverst i maven eller ?

Lige lidt over navlen, faktisk der hvor jeg bliver "foldet sammen". Det er kun når jeg bøjer mig så jeg ved ikke om det er fordi der er noget der bliver "klemt" 

Anmeld

14. juli 2011

princessnanna

MosterA skriver:

Lige lidt over navlen, faktisk der hvor jeg bliver "foldet sammen". Det er kun når jeg bøjer mig så jeg ved ikke om det er fordi der er noget der bliver "klemt" 

tyktarmen ligger lige op over livmoderen og ned langs siderne , jeg får selv meget ondt når jeg bukker mig fremover pga den bliver helt mast. så er næsten sikker på at det er den der bliver mast på dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.