Slimprop og uro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

747 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. juli 2011

heisamig

Hej piger.

Hvordan står det til? Min slimprop gik igår aftes (er jeg ret sikker på) og havde den vildeste uro i kroppen da jeg lagde mig til at sove, så regnede egentlig med at der var noget igang. Men nope, ingenting... Vågnede kl 3 og skulle tisse (gør jeg hver nat, på minuttet) og er ellers vågnet nu uden veer. Trist. Men har det sådan underligt i kroppen synes jeg. Andre der har det sådan??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2011

Happiness

Har det ikke sådan. Men det kan jo sagens tyde på noget er i gærre

Så pøj pøj med det, ser frem til at høre om en lille ny bebs indenfor et par dage

Anmeld

13. juli 2011

heisamig

Tak

Egentlig utroligt, at der ikke er flere babyer endnu...det er alligevel den 13. idag

Anmeld

13. juli 2011

heisamig

og du når nok din Harry Potter...skønt ikke

Anmeld

13. juli 2011

nellemann24

heisamig skriver:

Hej piger.

Hvordan står det til? Min slimprop gik igår aftes (er jeg ret sikker på) og havde den vildeste uro i kroppen da jeg lagde mig til at sove, så regnede egentlig med at der var noget igang. Men nope, ingenting... Vågnede kl 3 og skulle tisse (gør jeg hver nat, på minuttet) og er ellers vågnet nu uden veer. Trist. Men har det sådan underligt i kroppen synes jeg. Andre der har det sådan??

måske sker der noget..

men sådan har jeg det også, havde en masse energi igår og da kl blev omkring 18 fik jeg sådan en underlig føles i maven og har følt kvamle og føler mit bækken er ved at skille og det føles ikke så rart at sidde ned hele tiden og hver jeg skulle vende mig så vågnen jeg.. så er træt og har en meget urolig mave lige nu

Anmeld

13. juli 2011

Happiness

heisamig skriver:

og du når nok din Harry Potter...skønt ikke

Ja det er vildt at der ikke er kommet flere babyer. Men kan jo være nogen der ikke har opdateret. Eller bare ikke bruger siden mere

Men ja SKØNT! Jeg er overlykkelig. Havde jeg slet ikke turde håbe på. Havde murren i underlivet igår, så troede at jeg ville få veer i nat. Men intet

Og efter i aften hyller jeg sikkert over at han ikke er kommet endnu Hehe... Men skal til tjek mandag, hvor de nok vil lave hindeløsning. Så lange udsigter er der forhåbentlig ikke.

Men er da vildt spændt på om du føder inden længe

Anmeld

14. juli 2011

Taniakb

Happiness skriver:

Ja det er vildt at der ikke er kommet flere babyer. Men kan jo være nogen der ikke har opdateret. Eller bare ikke bruger siden mere

Men ja SKØNT! Jeg er overlykkelig. Havde jeg slet ikke turde håbe på. Havde murren i underlivet igår, så troede at jeg ville få veer i nat. Men intet

Og efter i aften hyller jeg sikkert over at han ikke er kommet endnu Hehe... Men skal til tjek mandag, hvor de nok vil lave hindeløsning. Så lange udsigter er der forhåbentlig ikke.

Men er da vildt spændt på om du føder inden længe

er spændt på at høre hvordan filmen var .. var den god? og blev den afsluttet ordenligt?

Anmeld

14. juli 2011

Happiness

Taniakb skriver:

er spændt på at høre hvordan filmen var .. var den god? og blev den afsluttet ordenligt?

Jeg synes den var rigtig god! Ved nogle af de andre film har jeg været skuffet. Men den levede helt klart op til mine forventninger!

God blandning af spænding, humor og kærlighed

Så den i 3D, og skulle lige vende mig til det, da det var første gang jeg så en 3D film. Men fede effekter!

Så den skal helt klart ejes når den kommer på dvd

Anmeld

14. juli 2011

Taniakb

Happiness skriver:

Jeg synes den var rigtig god! Ved nogle af de andre film har jeg været skuffet. Men den levede helt klart op til mine forventninger!

God blandning af spænding, humor og kærlighed

Så den i 3D, og skulle lige vende mig til det, da det var første gang jeg så en 3D film. Men fede effekter!

Så den skal helt klart ejes når den kommer på dvd

ja det er meget anderledes at se 3D.. Så Pirates i 3D .. Man bliver næsten helt ør i hovedet.. hehe.. Men det er super når man vender sig til det..

Okay, var virkelig spændt på at høre hvordan den var. I fjernsynet gav de den 5 stjerner igår nemlig..

Når den nok ik i biffen, så må også ha den på DVD.. hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.