Kunne godt tænke mig en mødregruppe..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

391 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. juli 2011

bobbles

Hej alle i skønne tøsser, ja ved ikke hvorfor men jeg er slet ikke med i nogen mødre gruppe denne gang, kan ikke huske hvordan det skete sidst, men trænger virkelig snart til at mødes med nogen tøsser, er jo stort set kun sammen med kæresten og datteren kunne virkelig godt tænke mig at mødes med nogle tøsser, og lære dem at kende, meget gerne omkring nordsjælland (3300) Knuz

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2011

Solstrålen

Tror du ikke at det er fordi at man, normalt ( ? )  først får en MG efter man har født ..

Men tror da at du kan ringe til sundhedsplejen og spørge om der ikke findes en for gravide du kan være med i nu .

Anmeld

13. juli 2011

Brams

Frøken Christiansen skriver:

Hej alle i skønne tøsser, ja ved ikke hvorfor men jeg er slet ikke med i nogen mødre gruppe denne gang, kan ikke huske hvordan det skete sidst, men trænger virkelig snart til at mødes med nogen tøsser, er jo stort set kun sammen med kæresten og datteren kunne virkelig godt tænke mig at mødes med nogle tøsser, og lære dem at kende, meget gerne omkring nordsjælland (3300) Knuz

Hvis din statusbesked er opdateret, så betyder det at du ikke har født endnu og man får først tildelt en mødregruppe når man har født

Hvis du synes der går for lang tid, så prøv at høre SP.

Anmeld

13. juli 2011

bobbles

Brams skriver:

Hvis din statusbesked er opdateret, så betyder det at du ikke har født endnu og man får først tildelt en mødregruppe når man har født

Hvis du synes der går for lang tid, så prøv at høre SP.

da jeg ventede min første mødtes vi i en gruppe på 4 på sygehuset da vi var ca 4 måneder henne, og vi skulle efterfølgende mødes når vi havde født men fik sukker syge så blev overflyttet til et andet sygehus..

Anmeld

13. juli 2011

CamiRon

Det er en jordemodergruppe du tænker på tror jeg. Det skal du snakke med din jordemoder om.

Anmeld

13. juli 2011

Maddox

Det kan jeg godt forstå!

Her fik jeg en mødregruppe igennem sundhedsplejersken, da piraten var et par mdr. gammel, troede faktisk det var et tilbud man fik alle steder!? Prøv at spørge din SP, måske hun bare har "glemt" det!?

I min MG mødtes vi dog kun et par få gange, før det ligesom gled lidt ud i sandet. Kun en af dem snakker jeg stadig med

Jeg har dog også en anden "selvvalgt" mødregruppe, som er blevet til over nettet. Vi mødtes også da børnene var et par måneder gamle og har holdt ved lige siden og tror det vil holde ved mange år endnu Vi er 4 piger, som har været med lige fra start. Senere er der kommet lidt til, og faldet lidt fra igen. Da vi havde barsel gik vi til babysvømning sammen en gang om ugen og mødtes der ved siden af til brunch hjemme ved en af os på skift (det gør vi stadig - dog ikke så ofte mere, efter vi alle er begyndt på job igen). Ellers tager vi i zoo, eller på café sammen. Vi har også været på weekendophold i et sommerhus.. Det er de bedste tøser og tror slet ikke jeg vil kunne undvære dem nu. De er blevet nogle af mine bedste veninder, og det er ikke længere et krav, at børnene er med når vi ses

Anmeld

13. juli 2011

Brams

Frøken Christiansen skriver:

da jeg ventede min første mødtes vi i en gruppe på 4 på sygehuset da vi var ca 4 måneder henne, og vi skulle efterfølgende mødes når vi havde født men fik sukker syge så blev overflyttet til et andet sygehus..

Gud det har jeg aldrig hørt om før. Hos mig fik jeg først tildelt en mødregruppe da jeg havde født

Anmeld

13. juli 2011

roenlund

Jordemodergrupper er normalt kun når det er 1. gang (ihvertfald i min kommune) 2. gang går man til jordemoder alene og for tildelt en mødregruppe når man har født...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.