Det kan jeg godt forstå!

Her fik jeg en mødregruppe igennem sundhedsplejersken, da piraten var et par mdr. gammel, troede faktisk det var et tilbud man fik alle steder!? Prøv at spørge din SP, måske hun bare har "glemt" det!?
I min MG mødtes vi dog kun et par få gange, før det ligesom gled lidt ud i sandet. Kun en af dem snakker jeg stadig med
Jeg har dog også en anden "selvvalgt" mødregruppe, som er blevet til over nettet. Vi mødtes også da børnene var et par måneder gamle og har holdt ved lige siden og tror det vil holde ved mange år endnu

Vi er 4 piger, som har været med lige fra start. Senere er der kommet lidt til, og faldet lidt fra igen. Da vi havde barsel gik vi til babysvømning sammen en gang om ugen og mødtes der ved siden af til brunch hjemme ved en af os på skift (det gør vi stadig - dog ikke så ofte mere, efter vi alle er begyndt på job igen). Ellers tager vi i zoo, eller på café sammen. Vi har også været på weekendophold i et sommerhus.. Det er de bedste tøser og tror slet ikke jeg vil kunne undvære dem nu. De er blevet nogle af mine bedste veninder, og det er ikke længere et krav, at børnene er med når vi ses
Anmeld