Hej med dig
Stort tillykke med din graviditet og den lille spir i maven.....
Jeg kan godt forstå at du bliver rigtig ked af det når din mand virker ligeglad med det hele, og ikke nævner noget omkring det....
Men jeg tror hans reaktion er meget normalt for kommende fædre. Han har måske kun set den positive test, og det er hvad han har at forholde sig til. Han mærker ikke kroppes forandringer, og får ikke som os kvinder følelserne med i det i samme sekund som testen viser positiv....
Kan godt følge dig, og jeg forstår godt det er rigtig frustrerende. Men jeg tror at du skal give ham tid, og forsøge ikke at lade alt gå op i graviditet og baby... Giv ham lidt ro og plads, husk han lige har fået afvide han skal være far, og nu skal han begynde et helt nyt liv... Det kan for mange mænd være rigtig overvældende, samt han som før skrevet ikke kan mærke alle de ting som nu sker i din krop....
Prøv at tal stille og roligt med ham om at du bliver ked af det når han virker ligeglad, men at du også godt forstår ham. Også bare vent og se, så snart han kan se barnet til nf scanning, begynde at mærke de små spark uden på din mave osv, så skal han nok vende og blive en super fantastisk kommende farmand....
Knus
Anmeld