Er gravid men..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

527 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. juli 2011

Anonym trådstarter

Først og fremmest har jeg li fundet ud af jeg er gravid igen, med termin omkring d 12.3.2012, vi har et barn i forvejen på 1,5 år, min kæreste er overlykkelig og glæder sig vildt til han skal være far igen, men jeg er Ikke "glad" forstået på den måde at det overhovedet ikk passer ind i mine planer, jeg er først færdig med skole juni 2013 og vil ikke holde pause igen fra studiet, men på den anden side vil jeg ikk have abort da min kæreste virkelig gerne vil have det jeg føler mig heller ikke klar endnu til at skal være mor til et spædbarn igen
Hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2011

Lone Jakobsen

måske du skulle snakke med kæresten. fortæl ham at du slet ikke føler dig parat nu. se hvad han siger til det.

Anmeld

12. juli 2011

Anonym trådstarter

nutche skriver:

måske du skulle snakke med kæresten. fortæl ham at du slet ikke føler dig parat nu. se hvad han siger til det.

Vi har snakket meget om det idag han vil virkelig gerne have et barn mere, og han kan godt forstå at jeg gerne vil vente, men han sys vi skal beholde det nu hvor jeg er blevet gravid, da jeg er blevet gravid på nuvaring. Og det kan være at når jeg er færdig med studiet at det tager lang tid at blive gravid igen

Anmeld

12. juli 2011

Mettefpigen

Jeg synes ærligt ikk at du skal beholde det hvis du ikk er glad for det... Og du skal ikk beholde det fordi din kæreste synes du skal... Det er dig der skal på barsel og holde pause fra dine studier og ikk ham...

Anmeld

13. juli 2011

Lone Jakobsen

Anonym skriver:

Vi har snakket meget om det idag han vil virkelig gerne have et barn mere, og han kan godt forstå at jeg gerne vil vente, men han sys vi skal beholde det nu hvor jeg er blevet gravid, da jeg er blevet gravid på nuvaring. Og det kan være at når jeg er færdig med studiet at det tager lang tid at blive gravid igen

jeg synes bare tanken om at være gravid hvis man ikke ønsker det, er ufattelig trist. alle børn fortjener at være ønske børn, og det vil den lille ny jo kun være for din kæreste.

Anmeld

13. juli 2011

IngenKoPåIsen

Mon ikke du kunne glæde dig, hvis I fandt en løsning på problemet? Evt. at det er din kæreste der skal tage barsel.. 

Anmeld

13. juli 2011

Anonym trådstarter

Malunsesmutti skriver:

Mon ikke du kunne glæde dig, hvis I fandt en løsning på problemet? Evt. at det er din kæreste der skal tage barsel.. 

Jeg vil hvertfald prøve at forslå det til ham
Tak

Anmeld

13. juli 2011

Anonym trådstarter

nutche skriver:

jeg synes bare tanken om at være gravid hvis man ikke ønsker det, er ufattelig trist. alle børn fortjener at være ønske børn, og det vil den lille ny jo kun være for din kæreste.

Er sikker på jeg nok skal komme til at holde af det, det passede bare ikke ind med mit studie, men vil prøve at snakke med min kæreste om han ikk kunne tage barslen så som en anden foreslog

Anmeld

13. juli 2011

Lone Jakobsen

Anonym skriver:

Er sikker på jeg nok skal komme til at holde af det, det passede bare ikke ind med mit studie, men vil prøve at snakke med min kæreste om han ikk kunne tage barslen så som en anden foreslog

ja det er faktisk en rigtig god ide.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.