Giftes juleaftens dag. ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.169 visninger
9 svar
0 synes godt om
17. december 2008

W&M <3

Er der nogen af jer der ved om man kan blive gift juleaftens dag ?

Da min kæreste og jeg har snakket om at blive gift juleaftens dag næste år ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2008

Diana...

Ikke meget hjælp fra mig af.

Men ville da lige sige tillykke til jer, håber det lykkes for jer.

Kram Diana

Anmeld

17. december 2008

Mette+Mathias

Nej, jeg ved det ikke, - men planlægger i fest og den slags, eller bare et lille stille bryllup? Hvis i skal holde fest, synes jeg lige i skal overveje en ekstra gang om jeres venner og familie også synes det er fedt at skulle bruge hele dagen (og måske aftenen) på bryllup, som jo lige så godt kunne være en anden dag, det er jo også deres juleaften.

Anmeld

17. december 2008

W&M <3

Mange tak

Ja vi hjar tænkt meget over det og det skal bare være et lille stille bryllup. Vi har faktisk tænkt os at gå hjem og holde jul med familien bagefter, da det kun er den nærmeste familie der skal med.

Anmeld

17. december 2008

Diana...

Janie20 skriver:

Mange tak

Ja vi hjar tænkt meget over det og det skal bare være et lille stille bryllup. Vi har faktisk tænkt os at gå hjem og holde jul med familien bagefter, da det kun er den nærmeste familie der skal med.

Jeg synes det lyder super hyggeligt og hvis jeres drøm er at blive gift juleaftens dag, så vil familien sikkert os støtte jer op om det...
Juleaften er jo hvert år et bryllup er kun 1 gang i jeres liv så det jo dejligt hvis i kunne få det som i drømmer om...

Anmeld

17. december 2008

W&M <3

Diana/Claus skriver:

Jeg synes det lyder super hyggeligt og hvis jeres drøm er at blive gift juleaftens dag, så vil familien sikkert os støtte jer op om det...
Juleaften er jo hvert år et bryllup er kun 1 gang i jeres liv så det jo dejligt hvis i kunne få det som i drømmer om...

Ja det er det nemlig så kunne være super skønt hvis det kan lade sig gøre :

Anmeld

17. december 2008

Balderson

Janie20 skriver:

Er der nogen af jer der ved om man kan blive gift juleaftens dag ?

Da min kæreste og jeg har snakket om at blive gift juleaftens dag næste år ..

Hej

Jo, i kan sagtens blive gift den dag..

Jeg ved det på baggrund af, at jeg har et vennepar der er blevet gift den dag...

Anmeld

17. december 2008

W&M <3

Balderson skriver:

Hej

Jo, i kan sagtens blive gift den dag..

Jeg ved det på baggrund af, at jeg har et vennepar der er blevet gift den dag...

Okay Lyder super ..
Tak for dit svar ..

Anmeld

17. december 2008

Marie;-)

Der vil nok være mange "gæster" i kirken den dag. Hvis det altså er i kirken i vil giftes?

Anmeld

17. december 2008

W&M <3

Marie;-) skriver:

Der vil nok være mange "gæster" i kirken den dag. Hvis det altså er i kirken i vil giftes?

Ja men den kirke vil giftes i har kun en gudtjeneste den dag kl.15. så vi vil giftes inden da hvis det er.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.