Første mavebillede af bøvsens bolig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2011

Chalala85

Mira0911 skriver:

Sikke en fin mave... 

Tak smukke, den er sku smuk det der er kommet indtil videre hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2011

Ann.

Chalala85 skriver:

Det er bare sådan en gave som man bliver så stolt af at gå med

Håber du har ret, sidst lignede jeg en hval haha vand i hele kroppen.. tog kun 9 kg på men det lignede 60kg hihi

Præcis - jeg har altid mit på

Det er vist meget normalt at man gør det - men at være gravid er stadig smukt

Og det er så FEDT at det er en økobaby i har lavet

Anmeld

12. juli 2011

Munder

Chalala85 skriver:

Åhh i know.. selvom jeg glæder mig til at den vokser og jeg har h*n i armene så vil jeg virkelig prøve at nyde hver dag til det fuldeste

Her prøver jeg at lyde totalt gammelklog og "ekspertagtig", og så går jeg ind på din profil og ser du har en dejlig dreng i forvejen

Så ved du jo hvordan det er

Anmeld

12. juli 2011

Chalala85

Ann. skriver:

Præcis - jeg har altid mit på

Det er vist meget normalt at man gør det - men at være gravid er stadig smukt

Og det er så FEDT at det er en økobaby i har lavet

Jeg går heller aldrig uden mit, selv når jeg træner har jeg det på. Det er så smukt. Elsker ting der glimter haha

Ja det er jo normalt og alle er smukke når de er gravide, det er bare noget specielt over en gravid kvinde

Anmeld

12. juli 2011

Ann.

Chalala85 skriver:

Jeg går heller aldrig uden mit, selv når jeg træner har jeg det på. Det er så smukt. Elsker ting der glimter haha

Ja det er jo normalt og alle er smukke når de er gravide, det er bare noget specielt over en gravid kvinde

Det er nemlig det der glitter-halløj Kigger altid meget på det når jeg er ude i solen

Anmeld

12. juli 2011

Chalala85

Munder skriver:

Her prøver jeg at lyde totalt gammelklog og "ekspertagtig", og så går jeg ind på din profil og ser du har en dejlig dreng i forvejen

Så ved du jo hvordan det er

haha det er jo næsten 5 år siden han lå i maven så jeg har jo næsten glemt det hele igen hihi.. Så er skam glad for du er "gammelklog", så kan jeg lige få en reminder

Anmeld

12. juli 2011

Chalala85

Ann. skriver:

Det er nemlig det der glitter-halløj Kigger altid meget på det når jeg er ude i solen

haha du er ligesom mig.. jeg sidder gerne og drejer det så det rigtig kan komme til sin rette plads

Anmeld

12. juli 2011

Munder

Chalala85 skriver:

haha det er jo næsten 5 år siden han lå i maven så jeg har jo næsten glemt det hele igen hihi.. Så er skam glad for du er "gammelklog", så kan jeg lige få en reminder

Hahaha. Jamen hvad skal jeg så sige. Min dejlige pige bliver 5....Ja FEM år om 2 måneder

Anmeld

12. juli 2011

Ann.

Chalala85 skriver:

haha du er ligesom mig.. jeg sidder gerne og drejer det så det rigtig kan komme til sin rette plads

HAHA Gud så underlig man kan blive omkring sådan noget

Men man er vel en rigtig tøse-tøs

Anmeld

12. juli 2011

Chalala85

Munder skriver:

Hahaha. Jamen hvad skal jeg så sige. Min dejlige pige bliver 5....Ja FEM år om 2 måneder

Det går simpelthen bare alt for stærkt hihi.. synes efter han kom i børnehave BANG så var han en stor dreng.. hvor blev min baby af hihi... men det er nu dejligt at se de bliver store og dygtige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.