Har kæmpet siden kl. 19 men nu...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.039 visninger
12 svar
0 synes godt om
12. juli 2011

Nadia&Daniel

...sover Laura  Satser meget på at farmanden ikke vækker hende, når han engang dukker op efter fodbold..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2011

Jonatansmor

Nadia&Daniel skriver:

...sover Laura  Satser meget på at farmanden ikke vækker hende, når han engang dukker op efter fodbold..

Sen ham en sms "Hvis larm nul put"?

Anmeld

12. juli 2011

Nadia&Daniel

Og han har selvfølgelig glemt mobilen hjemme - så må være klar i døren..

Anmeld

12. juli 2011

fif

Nadia&Daniel skriver:

Pyyyhaa.. det kender jeg godt!!! Caia faldt først i søvn, igår kl 21.30 næsten .....

Anmeld

12. juli 2011

Nadia&Daniel

Jonatansmor skriver:

Sen ham en sms "Hvis larm nul put"?

- men ingen mobil  TYPISK at han har glemt den lige i aften..

Anmeld

12. juli 2011

mybaby-girl

Nadia&Daniel skriver:

heh, vi har også kæmpet lidt med Oliver, han bliver gerne lagt kl. 20 hver dag ..

Igår faldt han først i søvn kl. 21 ..

Anmeld

12. juli 2011

Nadia&Daniel

fif skriver:

Pyyyhaa.. det kender jeg godt!!! Caia faldt først i søvn, igår kl 21.30 næsten .....

Ligesom Laura - vi kæmper virkelig med hende for tiden.. Har nærmest være ved at give helt op

Anmeld

12. juli 2011

Nadia&Daniel

mybaby-girl skriver:

heh, vi har også kæmpet lidt med Oliver, han bliver gerne lagt kl. 20 hver dag ..

Igår faldt han først i søvn kl. 21 ..

Laura er allerede træt kl. 19 - men vender sig om på maven, op på bagdelen og så op og stå.. Og så græder hun  det går lige i hjertet

Anmeld

12. juli 2011

mybaby-girl

Nadia&Daniel skriver:

Laura er allerede træt kl. 19 - men vender sig om på maven, op på bagdelen og så op og stå.. Og så græder hun  det går lige i hjertet

Ja, det er hårdt ...

Oliver græder bare for det meste, det er ikke altid at han kommer op og stå ...

Anmeld

12. juli 2011

CamillaSoefelt

Nadia&Daniel skriver:

Det lyder da præcis som min søde bandit. Ham har jeg osse kæmpet med siden kl 19, og han er lige faldet i søvn for 15 min siden. Hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.