blir nødt til og komme ud med det.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

981 visninger
16 svar
0 synes godt om
12. juli 2011

Anonym trådstarter

er sgu GRAVID!!!!!!!!! har lige taget en clearblue test og der står lige så fint GRAVID....

gik fra min eks i dec og vi havde forsøgt i 2år uden held, fik så ny kæreste i april og nu vupti....

ville ikk noget med det indlæg, men var nødt til og sige det til nogen. manden er i biffen og ikk til og komme i kontakt med....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2011

Tona

Anonym skriver:

er sgu GRAVID!!!!!!!!! har lige taget en clearblue test og der står lige så fint GRAVID....

gik fra min eks i dec og vi havde forsøgt i 2år uden held, fik så ny kæreste i april og nu vupti....

ville ikk noget med det indlæg, men var nødt til og sige det til nogen. manden er i biffen og ikk til og komme i kontakt med....

TILLYKKE    

Anmeld

12. juli 2011

sofiell89

stort tillykke

Anmeld

12. juli 2011

BabyMiracle <3

Anonym skriver:

Kæmpe stort tillykke .. 

Anmeld

12. juli 2011

metski83

Tillykke

Anmeld

12. juli 2011

_-Kathrine-_

STORT Tillykke

Kathrine

Anmeld

12. juli 2011

Anonym trådstarter

tak har ikk helt forstået det endnu..

Anmeld

12. juli 2011

4kløver

Tillykke.. ser frem til hvem der gemmer sig..

Anmeld

12. juli 2011

Malli

TILLYKKE... Sikke da en overraskelse der venter manden, når han kommer hjem! Er det planlagt, elle bliver det en total overraskelse??  

Anmeld

12. juli 2011

Tona

Bare lad være med at gøre som jeg gjorde da min kæreste kom hjem og bare stod og pegede på de to positive tests mens jeg skreg uden at sige nogle rigtige ord  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.