Hvor kan man købe sparkedragte med foder ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

971 visninger
12 svar
0 synes godt om
12. juli 2011

Miia90

Heej piger.

sikkert ikk dumt spørgsmål, men synes bare jeg har kiggede alle steder når vi har været ude  Kan slet ikk finde sådan nogen til baby

Hvor har i købt til jeres små pus

Mia 22+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2011

Nadia&Daniel

Miia90 skriver:

Heej piger.

sikkert ikk dumt spørgsmål, men synes bare jeg har kiggede alle steder når vi har været ude  Kan slet ikk finde sådan nogen til baby

Mia 22+4

- Name It

- BabySam

- Kære Børn

Jeg har altid købt uden fødder til Laura, hun har ikke kunne finde ud af dem ellers

Anmeld

12. juli 2011

Happiness

Name it synes jeg altid har dem

Anmeld

12. juli 2011

Miia90

Nadia&Daniel skriver:

- Name It

- BabySam

- Kære Børn

Jeg har altid købt uden fødder til Laura, hun har ikke kunne finde ud af dem ellers

Tak søde

Anmeld

12. juli 2011

_-Kathrine-_

Name it har... 2 for 120 tror jeg det er

Anmeld

12. juli 2011

Tona

Amanda har to fra Name it, men dem har vi godt nok ikke været ret glade for. Knapperne sidder for tæt på syningen, således at de er alt for svære at knappe op. (Lidt svært at forklare). Så vidt jeg kan se er det et generelt problem med Name it (som ellers er et tøjmærke jeg er rigtig glad for).

De har dem også i Kvickly i mærket Friends som er ok og billigt, men pasformen kan halte lidt somme tider. Dog har vi været glade for dem vi har, men tørretumbel dem ikke for så krymper de for vildt.

Føtex har dem også og de er ok.

H og M har dem og de er virkelig super.

Amanda brugte også med fødder da hun var helt lille, men hurtigt blev vi nu gladere for dem uden fødder i, for der kan man tage sokkerne af når det er varmt, og så kan de holde i lidt længere tid, for de kan bruges når de er lidt for store med opsmøg på benet og så kan de bruges indtil de stumper en anelse på benet. I øvrigt er det et problem med Amanda (måske også med andre) at der er en hel størrelse til forskel på over og underkrop. Derfor skal man kunne smøge benene op til hende for ellers er den for kort i overkroppen

Anmeld

12. juli 2011

.....

Har ingen børn, men ved at de plejer at have et lille udvalg i H&M

Anmeld

12. juli 2011

K&S

Miia90 skriver:

Heej piger.

Mia 22+4

Du kan bruge dem uden fødder længere tid

Anmeld

16. juli 2011

Nadia&Daniel

Miia90 skriver:

Heej piger.

Mia 22+4

Hej søde

Forsøgte at ringe til dig igår - vil lige sige at Kære Børn har tilbud med disse natdragter - 3 for 100.- (normalt er det 2 for 100.- og Name It koster de 2 for 120.-) - så det er et godt tilbud

Anmeld

16. juli 2011

Nadia&Daniel

K&S skriver:

Du kan bruge dem uden fødder længere tid

man kan altid give dem strømper på, vist der er fodkoldt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.