Juli babyer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2011

Happiness

Katte87 skriver:

Ja det kan man nok ikke helt undgå. Vi er også gået igang med at sortere i vores september gruppe og slette dem som ikke længere er her.
Men jo, mon ikke der kommer gang i den. Så har man en masse nye spørgsmål og tanker

Jeg har det rigtig fint, tak Synes stadig det er skønt at være gravid, men bliver da mere og mere utålmodig, når man ser at alle får deres skønne unger ud

Hvad med dig? Er det hårdt at gå over tid? Det skal de fleste af os jo nok forvente, desværre

Dejligt du nyder at være gravid. Sådan skal det jo være Men kan godt forstå at du er ved at miste tålmodigheden. Der er også kommet en del babyer fra slut juni gruppen. Så der bliver jo spammet med små dejlige unger. Hvilket sætter gang i drømmene

Synes egentligt ikke det er hårdt endnu. Men har jo også glædet mig til at skulle i biffen idag, så det har nok hjulpet på tålmodigheden. Så er lidt spændt på hvordan jeg har det i morgen

Men skal til tjek mandag og få lavet hindeløsning, så kan være jeg ikke når at være utålmodig længe Med mindre han er en stædig lille en

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2011

Happiness

Tropez skriver:

inde på min-mave er der gang i den, hver dag jeg logger på er der min 3 nye der har født, de startede allerede med at komme i juni måned og det har bare ikke stået stille siden, så nu må det dælme snart komme her 

Der er jeg ikke inde. Men kunne være man skulle det Så kan det være der sker noget

Men ja mon ikke der snart går hul på juli boblen herinde Nu når de sidste fra juni gruppen er ved at være født

Anmeld

13. juli 2011

Taniakb

Tropez skriver:

Må jeg spørge hvor stor de skønner hende til at være, jeg har nemlig også en stor baby, så ville gerne hun kom lidt før tid 

i 35. uge vejede hun 3137 til scanningen. Ugen efter mente JM hun vejede 3500 og nu venter jeg på hvad de siger imorgen..

Hvor stor mener de at din er ?

Anmeld

13. juli 2011

Ka+Ma=Be

Happiness skriver:

Dejligt du nyder at være gravid. Sådan skal det jo være Men kan godt forstå at du er ved at miste tålmodigheden. Der er også kommet en del babyer fra slut juni gruppen. Så der bliver jo spammet med små dejlige unger. Hvilket sætter gang i drømmene

Synes egentligt ikke det er hårdt endnu. Men har jo også glædet mig til at skulle i biffen idag, så det har nok hjulpet på tålmodigheden. Så er lidt spændt på hvordan jeg har det i morgen

Men skal til tjek mandag og få lavet hindeløsning, så kan være jeg ikke når at være utålmodig længe Med mindre han er en stædig lille en

Det hjælper altid at have noget andet at se frem til! hehe.

Så efter biffen, kan han bare komme an Det er da rart at vide, at der bliver gjort noget Det tror jeg kunne tage toppen af utålmodigheden for mig

Anmeld

13. juli 2011

Tropez

Taniakb skriver:

i 35. uge vejede hun 3137 til scanningen. Ugen efter mente JM hun vejede 3500 og nu venter jeg på hvad de siger imorgen..

Hvor stor mener de at din er ?

min jordmor er ikke så glad for at vudere hende hun ville hellerevente til på torsdag i næste uge hvor jeg er 38+6, men i torsdags ville hun kun sige at det var 3 kg + det løse, hun har ved de sidste scanninger været ca en uge større end hvad min termin er beregnet til, så det ville for mig ikke gøe noget at hun kom før tid, men jeg må blot vente og se.

Tak fordi du svarede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.