Ny i gruppen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

475 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. december 2008

pomelo

Hej allesammen
Ja, jeg er lidt sent ude, men håber alligevel, at jeg kan nå at være med i gruppen. Jeg venter mit 3. bar, har termin d. 3. marts. Jeg har i forvejen en pige og en dreng. Ved ikke hvad nummer tre er, da den ikke ville afsløre det for os ved misdannelsesscaningen, så vi venter alle spændt. Er der andre 3.gangs fødende i gruppen? Rigtig god jul til alle.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2008

Muffinmus

velkommen til
kun 2 gangs her, men det er fedt at være gravid igen

Anmeld

17. december 2008

pomelo

Hej Maria
Ja, det er heldigvis altid en stor begivenhed. Vi glæder os meget. Ved du hvad du venter?

Anmeld

17. december 2008

Muffinmus

Jeps, en lille Victoria
Skal også til 3D på fredag så glæder mig rigtigt meget, synes det er en kæmpe oplevelse at se min pige har det godt.

Anmeld

17. december 2008

pomelo

Dejligt navn. Det bliver spændende. Haber og krydser firnge for at hun stortrives. Du må lige skrive igen, når det forhåbentlig er vel overstået.

Anmeld

22. december 2008

Mca<3

pomelo skriver:

Hej allesammen
Ja, jeg er lidt sent ude, men håber alligevel, at jeg kan nå at være med i gruppen. Jeg venter mit 3. bar, har termin d. 3. marts. Jeg har i forvejen en pige og en dreng. Ved ikke hvad nummer tre er, da den ikke ville afsløre det for os ved misdannelsesscaningen, så vi venter alle spændt. Er der andre 3.gangs fødende i gruppen? Rigtig god jul til alle.

Hey ,, yep jeg er også 3 gangs fødende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.