Jubii :o)!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.076 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. juli 2011

Bette-mor9o

Så er der endelig bisser på vej !! Og det har jeg også kunne mærke de sidste uger, ville ikke sove eller noget som helst, bare ligge og lege til langt over hans sengetid .. Meeen søndag da vi var til dåb, kunne jeg se to "spækker" i hans gummer og jeg tænkte egentlig ikke mere over det indtil han begyndt og smile og grine til mig, så kunne jeg jo godt se at det var bisserne der var ved at bryde sig frem .. Og idag gider han ikke rigtigt sove, lidt øvøv (er igang med rygestop) .. Men vi hygger os idag med gåture sammen m. familiehunden .. Fortsat god dag alle sammen .. Bare en opdaterinq & et lille håb om at der kommer lidt mere liv i denne gruppe !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2011

Kaufie

Tillykke med bisserne! Det er så dejligt når de endelig bryder igennem, så ugers utilpashed kan blive afløst af en lille fræk unge, der konstant rækker tunge for at mærke på det nye i munden....

Sådan var det i hvert fald for Naja - hun var virkelig også ked i en lille uge - ville ikke spise - men helst have bryst..... Pyyyh, det var hårdt!

Nu har hun så småt vænnet sig til de nye små bisser - og bruger dem jævnligt på legetøj og mors babser (AV!) 

Anmeld

13. juli 2011

Clisolka

JonasMama2010 skriver:

Så er der endelig bisser på vej !! Og det har jeg også kunne mærke de sidste uger, ville ikke sove eller noget som helst, bare ligge og lege til langt over hans sengetid .. Meeen søndag da vi var til dåb, kunne jeg se to "spækker" i hans gummer og jeg tænkte egentlig ikke mere over det indtil han begyndt og smile og grine til mig, så kunne jeg jo godt se at det var bisserne der var ved at bryde sig frem .. Og idag gider han ikke rigtigt sove, lidt øvøv (er igang med rygestop) .. Men vi hygger os idag med gåture sammen m. familiehunden .. Fortsat god dag alle sammen .. Bare en opdaterinq & et lille håb om at der kommer lidt mere liv i denne gruppe !

Tillykke med de nye bisser  Man er lidt af en stolt mor ved de første bisser 

Ja, herhjemme har vi lige fået den 4  De første 2 kom da hun var præcis 6 mrd. gammel, og vi har intet mærket på hende. 

Anmeld

13. juli 2011

Sky

Tillykke med bisserne

Victoria har fået de 2 første da hun var 7 mdr, og det mærkede vi ingenting til...far opdagede dem bare en morgen

/sky

Anmeld

13. juli 2011

Bette-mor9o

Babymor2010 skriver:

Tillykke med de nye bisser  Man er lidt af en stolt mor ved de første bisser 

Ja, herhjemme har vi lige fået den 4  De første 2 kom da hun var præcis 6 mrd. gammel, og vi har intet mærket på hende. 

Jeg er en MEGET stolt mor, ja .. 
synes også det var på tide ..

Kan mærke den, når jeg rører ved hans gummer, rigtigt spids Men han er det skidt tættere på at blive en STOR dreng ..

Er bare spændt på hvornår den endelig bryder frem eller det er faktisk to tænder på vej på samme tid og han har rigtigt ondt og er meget pylret lige for tiden, så bideringene er godt brug herhjemme

Hvor længe tager det egentlig for dem at bryde ordentlig frem?  

Anmeld

13. juli 2011

Clisolka

JonasMama2010 skriver:

Jeg er en MEGET stolt mor, ja .. 
synes også det var på tide ..

Kan mærke den, når jeg rører ved hans gummer, rigtigt spids Men han er det skidt tættere på at blive en STOR dreng ..

Er bare spændt på hvornår den endelig bryder frem eller det er faktisk to tænder på vej på samme tid og han har rigtigt ondt og er meget pylret lige for tiden, så bideringene er godt brug herhjemme

Hvor længe tager det egentlig for dem at bryde ordentlig frem?  

Puha ja, det er ikke sjovt når de små har ondt. 

Jeg tror Isabellas tog fra et par dage til en uges tid, så var de oppe. Den 3. i undermunden gik stærkt 

Anmeld

13. juli 2011

Helman

Ja også et tillykke med bisserne, herfra 

Her er Julius stadig tandløs, men mon ikke de snart kommer

Anmeld

17. juli 2011

Bette-mor9o

Helman skriver:

Ja også et tillykke med bisserne, herfra 

Her er Julius stadig tandløs, men mon ikke de snart kommer

Hvor gammel er Julius ? .

Og tak ;o)

Anmeld

17. juli 2011

Helman

JonasMama2010 skriver:

Hvor gammel er Julius ? .

Og tak ;o)

Han er fra 5. november, så en af de ældste i denne gruppe

Anmeld

17. juli 2011

Bette-mor9o

Helman skriver:

Han er fra 5. november, så en af de ældste i denne gruppe

Åh de er nok snart på vej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.