Blog i Wordpress.. hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

448 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. juli 2011

Kamulla

jer som har det, ved i hvordan man sætter sådan en dele knap til facebook eller kan lide dette knap.. haha.. bare sådan en "følger" knap

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

mariamiss6

Hmmmm er det mon dem her du mener?

I så fald, tryk på indstillinger ude til venstre (rød pil med 1 tallet) 

Og vælg så sharing (du skal scrolle ned, jeg kunne desværre ikke få plads til det hele i et skærmbillede - rød pil med 2 tallet) 

Og så skal du vælge hvad du vil connecte, hvis det for eksempel er facebook.... Hvis du connecter din facebook konto, så smider den et link og et lille bitte preview på din væg hver gang du blogger Det er smart synes jeg.....

Tryk på billedet for at få det vist større

Anmeld

14. juli 2011

mariamiss6

Nåh nåh, jeg kan så ikke lige få lov at uploade et billede lige nu, baby er HELT VILDT langsom (det kan da vidst ikke være overbelastning på denne tid hva')

Anyways, såfremt billedet heller ikke er der senere.....

Du skal ude til venstre vælge den allernederste menu som hedder 'indstillinger'

Der efter vælger du så 'sharing'

Og efter det beslutter du hvilke af dine konti der skal tilknyttes

Anmeld

14. juli 2011

mariamiss6

Men er det sådan en halløj hvor læsere kan vælge at blive faste læsere, så skal du ude til venstre vælge 'widgets' og finde den der hedder 'blogabbonementer' og så trække den ud til højre side i dit 'widget area', og derefter gemme (eller opdatere, husker det ikke lige) 

Ellers ved jeg desværre ikke lige hvad det er du mener, hvis det altså ikke er en af de to jeg har skrevet

Anmeld

15. juli 2011

Kamulla

jo tusind tak for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.