hvordan gør i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.014 visninger
13 svar
0 synes godt om
12. juli 2011

dunja

jeres sutteflasker og sutter rene ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2011

bøgelund

dunja skriver:

skyller dem godt, og så skolder dem i en steralisator..  

Anmeld

12. juli 2011

dunja

Jeg ligger mine i en balje og hælder kogende vand over, og lader det stå 15 min.

men synes bare der kommer kalk rester på sutterne og flaskerne

Anmeld

12. juli 2011

B&J

Jeg fasker flasken af i klar parfymefri sæbe og skylder dem putter dem i en skål og putter kågene vand over i ca 15minutter og sutterne knider jeg ind i salt og skylder dem under hanen også koger dem i 15minutter

Anmeld

12. juli 2011

Tona

For lige at spørge dumt: er der ikke noget med at man kan "koge" flasker og sutter i opvaskeren når barnet er over 4 mdr. gammel?

Jeg spørger mere fordi jeg snart bliver indehaver af min første opvaskemaskine ever

Anmeld

12. juli 2011

dunja

B&J skriver:

Jeg fasker flasken af i klar parfymefri sæbe og skylder dem putter dem i en skål og putter kågene vand over i ca 15minutter og sutterne knider jeg ind i salt og skylder dem under hanen også koger dem i 15minutter

behøver det være parfume fri ?

Anmeld

12. juli 2011

B&J

dunja skriver:

behøver det være parfume fri ?

Det ved jeg ikke men det bruger vi så det ikke dufter af at det der parfume der er i

Anmeld

12. juli 2011

Clisolka

dunja skriver:

Vasker dem af i opvaskemiddel - og derefter bliver de skoldet i en steralisator..

Anmeld

12. juli 2011

Tona

Slet ikke nogen der ved noget om det med opvaskemaskinen?

Anmeld

12. juli 2011

Hvem?

dunja skriver:

Vasker dem i sæbe og koger dem hver gang de er blevet brugt, ingen af mine børn bruger sutter, så her var det svar på flaske-spørgsmålet.

Men begge mine drenge har været flaskebørn, så her er flaskerne vasket i sæbe og derefter i sterilisatoren i mikroen - hver gang efter brug

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.