Jeg er gravid :) :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

869 visninger
11 svar
0 synes godt om
12. juli 2011

bremsop

Så var jeg ved lægen og den var positiv...

MEN nu sidder jeg så og mangler en brochure og gode råd til hvad jeg må og ikke må...

Jeg hverken ryger eller drikker, og jeg ved godt jeg skal droppe min dejlige kaffe, tænke på hvad jeg spiser osv... Er der nogle der ved om man kan bestille brochure osv nogle steder? Eller bare gode hjemmesider?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2011

Frøken J.

bremsop skriver:

MEN nu sidder jeg så og mangler en brochure og gode råd til hvad jeg må og ikke må...

Jeg hverken ryger eller drikker, og jeg ved godt jeg skal droppe min dejlige kaffe, tænke på hvad jeg spiser osv... Er der nogle der ved om man kan bestille brochure osv nogle steder? Eller bare gode hjemmesider?

Stooort tillykke! 

Du kan søge på nettet efter sundhedsstyrelsen og graviditet, så skulle der poppe noget op! 

Anmeld

12. juli 2011

Chalala85

Tillykke Testede selv positivt i fredags, så vi kan jo følges ad

Anmeld

12. juli 2011

1000Ben

Mange gange tillykke - du kunne jo evt. gå på Sundhedsstyrrelsens hjemmeside, der står en del om hvad man som gravid må og ikke må  Tillykke tillykke tillykke tillykke 

Anmeld

12. juli 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Stort tillykke med spiren - du kan få koffeinfri kaffe og den smager ganske godt

Anmeld

12. juli 2011

Cherry_77

bremsop skriver:

Tillykke

Jeg har også selv lige testet positiv, er rigtig glad

Du kan hente en pjece hos lægen, som hedder "Sunde vaner, før, under og efter graviditet" udgivet af Sundhedsstyrelsen. Den fik jeg i hvert fald sidste gang. Måske kan den også downloades på sundhedsstyrelsens hjemmeside.

Anmeld

12. juli 2011

Nessie

Stort tillykke

Anmeld

12. juli 2011

Mettefpigen

Stort tillykke  

Anmeld

12. juli 2011

pastry26

Neej!! Tillykke!!

Anmeld

12. juli 2011

maryjane

Tillykke mange gange.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.