10+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.253 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. juli 2011

Witt

Er i uge 10+6 . Det første gang og sys allerede man kan se lidt mave, . Det er nok bare mig, men nyder det

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2011

Frøken J.

Witt skriver:

Er i uge 10+6 . Det første gang og sys allerede man kan se lidt mave, . Det er nok bare mig, men nyder det

Rigtig fin begyndende hule

Anmeld

12. juli 2011

Witt

Frøken J. skriver:

Rigtig fin begyndende hule

Iiiha mange tak ! .

Anmeld

12. juli 2011

Mettefpigen

Jaa den er da fin  Jeg ved faktisk ikk hvor langt jeg var henne da min var sådan  Men i uge 11 kunne man rigtig begynde at se den

Anmeld

14. juli 2011

Witt

Mettefpigen skriver:

Jaa den er da fin  Jeg ved faktisk ikk hvor langt jeg var henne da min var sådan  Men i uge 11 kunne man rigtig begynde at se den

Taaaak .

Hehe, ej sys også at det er mærkeligt. Har taget ca 4 -5 kilo på, det er altså meget efter min mening da jeg altid har været slank og nu er det lige den der lille bule, . Hihi skal man lige vænne sig til ..

Men ser nu frem til at den bliver større ..

Anmeld

14. juli 2011

Filippa & Liva

Fin lille begyndende baby bule ...

Anmeld

14. juli 2011

Mettefpigen

Witt skriver:

Taaaak .

Hehe, ej sys også at det er mærkeligt. Har taget ca 4 -5 kilo på, det er altså meget efter min mening da jeg altid har været slank og nu er det lige den der lille bule, . Hihi skal man lige vænne sig til ..

Men ser nu frem til at den bliver større ..

Jaa lige pludselig går det hurtigt med maven  Jeg er 30+6 og jeg har taget lidt over 5kg på så er også spændt på at se hvor meget jeg tager på de sidste uger....

Anmeld

15. juli 2011

Witt

BigBabyWish skriver:

Fin lille begyndende baby bule ...

Mange tak (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.