Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er i uge 10+6 . Det første gang og sys allerede man kan se lidt mave, . Det er nok bare mig, men nyder det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Witt skriver: Er i uge 10+6 . Det første gang og sys allerede man kan se lidt mave, . Det er nok bare mig, men nyder det
Rigtig fin begyndende hule
Frøken J. skriver: Rigtig fin begyndende hule
Iiiha mange tak ! .
Jaa den er da fin Jeg ved faktisk ikk hvor langt jeg var henne da min var sådan Men i uge 11 kunne man rigtig begynde at se den
Mettefpigen skriver: Jaa den er da fin Jeg ved faktisk ikk hvor langt jeg var henne da min var sådan Men i uge 11 kunne man rigtig begynde at se den
Taaaak .
Hehe, ej sys også at det er mærkeligt. Har taget ca 4 -5 kilo på, det er altså meget efter min mening da jeg altid har været slank og nu er det lige den der lille bule, . Hihi skal man lige vænne sig til .. Men ser nu frem til at den bliver større ..
Fin lille begyndende baby bule ...
Witt skriver: Taaaak . Hehe, ej sys også at det er mærkeligt. Har taget ca 4 -5 kilo på, det er altså meget efter min mening da jeg altid har været slank og nu er det lige den der lille bule, . Hihi skal man lige vænne sig til .. Men ser nu frem til at den bliver større ..
Jaa lige pludselig går det hurtigt med maven Jeg er 30+6 og jeg har taget lidt over 5kg på så er også spændt på at se hvor meget jeg tager på de sidste uger....
BigBabyWish skriver: Fin lille begyndende baby bule ...
Mange tak (:
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128