Spændinger, murren, trykkende fornemmelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.631 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. juli 2011

170811

Igår aftes fik jeg nogle virkelig mærkelige spændinger i underlivet. Men det var ikke sådan omkring skeden, det var mere ved klitoris, som om hele området omkring der bare gik amok i spændinger. Det var virkelig en mærkelig følelse, plus det gjorde hammer nas. Nogen der har forklaringer? er i 35. uge. Har ikke haft nogen i dag, men tilgengæld en del murren nederst i maven, og en trykkende fornemmelse nederst i maven/underlivet, og en meget aktiv baby i maven. Også lændesmerter, men synes de er ret konstante, og ikke så slemme. Er det ganske normalt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2011

170811

Ingen?

Anmeld

12. juli 2011

170811

12. juli 2011

brikble

Det virker på mig som om du simpelthen får plukveer ... de er temmelig kradse nogle gange ... her sidste gang jeg fødte (det er snart 4 år siden), havde jeg så mange, at det ikke var til at være her ... jeg fik kørt vestrimmel, fordi jeg også gik over tiden, og hun kunne godt se, at de nev noget ...

De blev bare ved og ved og ved og til sidst gled de så over i fødselsveer i løbet af flere uger med disse væmmelige plukveer, som jo egentlig bare kan betragtes som at livmoderen og underlivet er i gang med at øve sig til den store premiere ... jeg kunne simpelthen til sidst ikke mærke forskellen ... selv om lillemanden er mit 5. barn ...

Pøj pøj med det ... og du får lige sådan et ...

Britta, mor til fem ...

Anmeld

12. juli 2011

170811

brikble skriver:

Det virker på mig som om du simpelthen får plukveer ... de er temmelig kradse nogle gange ... her sidste gang jeg fødte (det er snart 4 år siden), havde jeg så mange, at det ikke var til at være her ... jeg fik kørt vestrimmel, fordi jeg også gik over tiden, og hun kunne godt se, at de nev noget ...

De blev bare ved og ved og ved og til sidst gled de så over i fødselsveer i løbet af flere uger med disse væmmelige plukveer, som jo egentlig bare kan betragtes som at livmoderen og underlivet er i gang med at øve sig til den store premiere ... jeg kunne simpelthen til sidst ikke mærke forskellen ... selv om lillemanden er mit 5. barn ...

Pøj pøj med det ... og du får lige sådan et ...

Britta, mor til fem ...

Jeg har været sygmeldt fra uge 17 pga plukveer der gjorde ondt. Men de plukveer har siddet nederst i maven, ligesom mens smerter! Det her føles slet ikke sådan, tilgengæld synes jeg ikke at jeg har nogen af de "gamle" plukveer mere... Kan de ændre karakter og føles anderledes? Har nemlig de sidste 2 uger tænkt at det var underligt at jeg nu ikke har plukveer mere, når jeg nærmest har haft det hele graviditeten

Anmeld

12. juli 2011

Ka+Ma=Be

170811 skriver:

Jeg har været sygmeldt fra uge 17 pga plukveer der gjorde ondt. Men de plukveer har siddet nederst i maven, ligesom mens smerter! Det her føles slet ikke sådan, tilgengæld synes jeg ikke at jeg har nogen af de "gamle" plukveer mere... Kan de ændre karakter og føles anderledes? Har nemlig de sidste 2 uger tænkt at det var underligt at jeg nu ikke har plukveer mere, når jeg nærmest har haft det hele graviditeten

Kan det være babyen der måske trykker på nogle nerver? Tænker at den måske er ved at skrue sig godt ned i bækkenet og kan få trykket på nogle ting og sager?!

Anmeld

12. juli 2011

marts2012

Det virker da vidst som om du har plukveer, eller måske begyndende veer!

Anmeld

12. juli 2011

170811

marts2012 skriver:

Det virker da vidst som om du har plukveer, eller måske begyndende veer!

Jeg synes det er lige tidligt nok hvis det er veer, (det gør heller ikke ulideligt ondt) men jeg er godt nok utilpas og sløj, og har bare lyst til at ligge i min seng.

Anmeld

12. juli 2011

170811

Katte87 skriver:

Kan det være babyen der måske trykker på nogle nerver? Tænker at den måske er ved at skrue sig godt ned i bækkenet og kan få trykket på nogle ting og sager?!

Ja det tænkte jeg også, men er det ikke lidt tidligt at baby skruer sig ned i bækkenet?

Anmeld

12. juli 2011

Ka+Ma=Be

170811 skriver:

Ja det tænkte jeg også, men er det ikke lidt tidligt at baby skruer sig ned i bækkenet?

Det tror jeg ikke nødvendigvis Har i hvert fald hørt om flere hvor barnet står fast tidligt. Men det skal jeg ikke kunne gøre mig klog på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.