Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Puha med plukveer der kommer efterhånden.. Synes bare det er lige om lidt han melder sin ankomst den lille fyr Føler mig så klar til han kommer og alligevel ikke.. Det er så vildt mellem 5-7 uger til vi skal være forældre
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Flot mave. Og hvor er du smuk!
Happiness skriver: Flot mave. Og hvor er du smuk!
Tak Det er bare taget med morgenhår når det er bedst bag en hårbøjle
Wow, en fin mave Og hvor er det vildt at der "kun" er 7 uger tilbage (!!!) Hehe
RiUL skriver: Wow, en fin mave Og hvor er det vildt at der "kun" er 7 uger tilbage (!!!) Hehe
Tak Ja nu er der ikke længe tilbage til vi får vores bøllespirer i armene Alt efter hvordan og hvorledes med min sukkersyge skal jeg måske sættes igang 14 dage før
Jemion skriver: Tak Ja nu er der ikke længe tilbage til vi får vores bøllespirer i armene Alt efter hvordan og hvorledes med min sukkersyge skal jeg måske sættes igang 14 dage før
Okay, så er det ikke engang sikkert at I får et september barn Jeg er "blevet" stædig, både mig og min kæreste har fødselsdag i september, så han kommer ikke ud før tid
Men hvor bliver det spændende hvis du blir sat igang 14 dage før Så kilder det lige lidt ekstra i maven - når du har en "idé" om hvornår han kommer
Jemion skriver: Puha med plukveer der kommer efterhånden.. Synes bare det er lige om lidt han melder sin ankomst den lille fyr Føler mig så klar til han kommer og alligevel ikke.. Det er så vildt mellem 5-7 uger til vi skal være forældre
Du bærer maven virkelig flot! Og ja, det er da lige straks
Flot flot mave
Rigtig fin mave
Jeg kan kun forestille mig, hvor glad og skræmt du må være
7 uger!?!?! Det er jo lige straks! Det er jo helt fantastisk! Og sikke en flot flot mave - Såden en kan man kun være stolt af!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128