Happy cat - tilbud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

794 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. juli 2011

Anne85

Godmorgen derude dejlige damer

Jeg skal ha anskaffet mig to happy cat sækekstole til ungerne - og inden jeg bare bestiller dem til fuld pris vil jeg da lige høre, om der er nogen af jer der har set dem på tilbud et sted på nettet?

Jeg har en pige på 1 år (imorgen ) og en dreng der bliver 4 til september - gør jeg klogest i at købe en small og en large?? Eller kan jeg lige så godt købe to large fra start??

Fortsat god sommerdag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2011

Anne85

opsedasse

Anmeld

12. juli 2011

tweety2060

er jo nysgerrig så læser med men kan desværre ikke hjælpe.
Stort tillykke med din datter- sikke tiden går!

Anmeld

12. juli 2011

Anne85

tweety2060 skriver:

er jo nysgerrig så læser med men kan desværre ikke hjælpe.
Stort tillykke med din datter- sikke tiden går!

Du skal være så velkommen  Tænker dog umiddelbart det er en vare man ikke sårn lige finder på tilbud.... men så var jeg egentlig bare lidt nysgerrig efter folks erfaringer med den lille vs den store.

Har du en?

Anmeld

12. juli 2011

tweety2060

tak
Nej har faktisk først set og hørt om dem i dit opslag. . .Men vil give dig ret i at det nok ikke er en tilbudsvare. . . Mon man kan tjekke priser på pricerunner.dk og lign sider? Mon de fåes andre steder end dk?
Ønsker dig held og lykke med jagten

Anmeld

12. juli 2011

Anne85

tweety2060 skriver:

tak
Nej har faktisk først set og hørt om dem i dit opslag. . .Men vil give dig ret i at det nok ikke er en tilbudsvare. . . Mon man kan tjekke priser på pricerunner.dk og lign sider? Mon de fåes andre steder end dk?
Ønsker dig held og lykke med jagten

Dt var jo det jeg tænkte der måske var nogen der vidste ;-) nu har jeg fx købt rigtig meget legetøj i englang og der er godt nok mange penge at spare ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.