kan det virkelig passe???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

406 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. juli 2011

Anonym trådstarter

godmorgen. Jeg har de sidste 36timer haft underlig kvalme, haft utrolig stor lyst til mad konstant. Kæresten mener det er noget jeg har bildt mig ind, fordi vi prøver at blive gravide, og hvis det er lykkedes er jeg også kun 3+4 idag.. Her til morgen vågnede jeg med en underlig følelse i kroppen, vendte og drejede mig, indtil det gik op for mig at det var kvalme og opkast der var på vej. Ud på toilettet med mig. Gik ind i seng igen- kunne jo sove 20min mere inden uret ringede.. Kæresten begyndte og brumme lidt at han havde hørt mig osv.
Men hvad tror i, kan der være 2 streger inden nogle dage, eller er det bare mig? Har før været gravid, haft nogle SA'er, Men aldrig haft det på denne måde før..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2011

Nessie

Jamen, det kan jo både være indbildning, sygdom eller graviditet, så der er ikke andet for end at vente på at det er tid til at tage en test

for dig

Anmeld

12. juli 2011

Anonym trådstarter

okay, tak for dit svar.. Jeg nåede kun lige ud på arbejdet, så kunne jeg lugte mad oppe fra køkkenet.. Vupti så lå jeg med hovedet i toilettet igen.. Skønt..

Anmeld

12. juli 2011

mamiolvi

Anonym skriver:

godmorgen. Jeg har de sidste 36timer haft underlig kvalme, haft utrolig stor lyst til mad konstant. Kæresten mener det er noget jeg har bildt mig ind, fordi vi prøver at blive gravide, og hvis det er lykkedes er jeg også kun 3+4 idag.. Her til morgen vågnede jeg med en underlig følelse i kroppen, vendte og drejede mig, indtil det gik op for mig at det var kvalme og opkast der var på vej. Ud på toilettet med mig. Gik ind i seng igen- kunne jo sove 20min mere inden uret ringede.. Kæresten begyndte og brumme lidt at han havde hørt mig osv.
Men hvad tror i, kan der være 2 streger inden nogle dage, eller er det bare mig? Har før været gravid, haft nogle SA'er, Men aldrig haft det på denne måde før..

Håber da du er gravid når du ønsker det ... Jeg testede positiv 8 dage efter æg løsning mine symptomer var vilde så prøv da at test med risiko for den kan være falsk negativ

Anmeld

12. juli 2011

Anonym trådstarter

tak.. Det vil jeg prøve.. Skal lige sove et par timer hvis jeg kan.. Så må vi se hvad den siger..

Anmeld

12. juli 2011

1000Ben

Ih håber du er gravid  - og det kunne da godt lyde sådan, når du kaster op i det samme når du lugter mad 

Anmeld

12. juli 2011

Anonym trådstarter

Stefanie8 skriver:

Ih håber du er gravid  - og det kunne da godt lyde sådan, når du kaster op i det samme når du lugter mad 

Anmeld

12. juli 2011

Noneother

Man kan sagtens få symptomer så tidligt. Jeg vidste det osse før "testdag" med min søn.

Ikke dermed sagt at du ER gravid. Det kan jo osse være sygdom eller lignende.

for at den er der.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.