Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Moar'en skriver: ..i har set min dejlige Viktor . Ej lige lidt billeder på besøg på bondegård, og Ja Viktor elsker traktor. Smid endelig jeres billeder ind, elsker billed tråde
..i har set min dejlige Viktor . Ej lige lidt billeder på besøg på bondegård, og Ja Viktor elsker traktor.
Smid endelig jeres billeder ind, elsker billed tråde
Kunne ikke lige gå videre uden og sige .. Orr hvor er han dejlig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
morethanperfect skriver: Kunne ikke lige gå videre uden og sige .. Orr hvor er han dejlig
Hi hi Tark
Kææft han er kær!! Her er mit yndlings billede for tiden.. Justin grinebidder!
Moar'en skriver: Hi hi Tark
Og så vil jeg også lige vise min lille skat <3
morethanperfect skriver: Og så vil jeg også lige vise min lille skat <3
Han smiler - griner bare konstant gør han ikke?
Super kær altså
lisesp83 skriver: Han smiler - griner bare konstant gør han ikke? Super kær altså
Heh jo
Bortset fra når han skal sove ...
Han er skøn
Gud hvor er han bare skøn, man kan da ikke andet end at stor smile af det billed
Moar'en skriver: Gud hvor er han bare skøn, man kan da ikke andet end at stor smile af det billed
Tusind tak
MoarMaiken skriver: Kææft han er kær!! Her er mit yndlings billede for tiden.. Justin grinebidder!
Hold op hvor er han bare kær. Elsker da bare børn der griner, det er så fantastisk. Og så smitter det jo
Moar'en skriver: Hold op hvor er han bare kær. Elsker da bare børn der griner, det er så fantastisk. Og så smitter det jo
Det er fantastisk! Man bliver så glad!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128