Ssa bøger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

833 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. juli 2011

Sundahl88

Jeg skal starte på social og sundhedsassistent uddannelsen til august, men synes ikke jeg har råd til nye bøger.

er der nogle af jer som har været i gang med den uddannelse eller som kender nogle, som har nogle bøger fra det studie som ikke er alt for gamle??

Har været inde på en del sider omkring brugte studiebøger men der er ikke ret mange og dem der er, er for gamle i forhold til den liste jeg har fået over de bøger jeg skal bruge.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2011

karina1980

Sundahl88 skriver:

Jeg skal starte på social og sundhedsassistent uddannelsen til august, men synes ikke jeg har råd til nye bøger.

er der nogle af jer som har været i gang med den uddannelse eller som kender nogle, som har nogle bøger fra det studie som ikke er alt for gamle??

Har været inde på en del sider omkring brugte studiebøger men der er ikke ret mange og dem der er, er for gamle i forhold til den liste jeg har fået over de bøger jeg skal bruge.

hvad med at kontakte skolen, der hvor jeg gik, havde vi en opslagstavle, hvor der var flere inkl. mig der fik solgt sine bøger.

mener jeg fik 1000 kr for dem alle, havde selv givet 2700 med de ekstra vi måtte købe halvejs

Anmeld

11. juli 2011

Sundahl88

var der oppe for en uges tid siden og der var ingenting.

Anmeld

12. juli 2011

Rkb25

Jeg har et helt sæt bøger liggende. De er fra 2007, så ved ikke om der er nogen særlige ændringer i bøgerne siden da..... Men jeg sælger dem gerne

Anmeld

12. juli 2011

Sundahl88

Rkb25 skriver:

Jeg har et helt sæt bøger liggende. De er fra 2007, så ved ikke om der er nogen særlige ændringer i bøgerne siden da..... Men jeg sælger dem gerne

har du mulighed for at skrive titlen, forfatter og hvilken udgave det er??

Ville være super hvis der bare er nogle jeg kunne bruge. det er jo super træls at de skifter bøger ud hele tiden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.