hjælp til mobil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

524 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. juli 2011

AnnePedersen

HEj.

Jeg har en htc wildfire ... jeg kan ikke finde ud af at overføre billeder til baby. HAr prøvet at trykke der hvor man skal herinde for at overføre men det virker ikke. SÅ kan i hjælpe en dum mor åbenbart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2011

Isabella_mor

AnnePedersen skriver:

HEj.

Jeg har en htc wildfire ... jeg kan ikke finde ud af at overføre billeder til baby. HAr prøvet at trykke der hvor man skal herinde for at overføre men det virker ikke. SÅ kan i hjælpe en dum mor åbenbart

jeg plejer at overføre dem til facebook eller min mail. og s¨tager jeg dem derfra... den vil ikke lege med på baby.dk... man kan læse og alt det. men jeg kan ikke skrive i debatterne eller noget som helst

Anmeld

11. juli 2011

AnnePedersen

JA det ved jeg så ikke heller iK noget om. ALtså hvordan jeg henter billeder fra face.

ANg det med at skrive herinde kan jeg. Under din svar boks kan du trykke på noget i parentes hvor der står noget med rich tekst

Anmeld

11. juli 2011

Isabella_mor

AnnePedersen skriver:

JA det ved jeg så ikke heller iK noget om. ALtså hvordan jeg henter billeder fra face.

ANg det med at skrive herinde kan jeg. Under din svar boks kan du trykke på noget i parentes hvor der står noget med rich tekst

åh det er svært at forklare..!!!

jeg forsøger alligevel,

når du har et billede fra facebook er der en boks hvor der står DOWNLOAD.. så kommer billedet på din computer i en mappe der hedder downloads. og så kan du hente billedet på baby når du er i en tråd eller lign...  

billede fra fjæsbogen hvor du kan se... det er i venstre hjørne når du har det billede åben som du gerne vil bruge her..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. juli 2011

AnnePedersen

JAmen så er det da stadig på computeren man gør det fra

Anmeld

11. juli 2011

Isabella_mor

AnnePedersen skriver:

JAmen så er det da stadig på computeren man gør det fra

ja det er det

det er ikke noget du kan gøre på mobilen ud over at sende billedet til din mail eller til fb.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.