Altså den der kinesiske kalender :)??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.677 visninger
39 svar
0 synes godt om
11. juli 2011

Silja&Noam

Hvad er jeres erfaringer med den? Har det passet ? Indtil videre har det passet på alle dem jeg kender med børn og mit eget barn.. Lidt creepy

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2011

Frøken J.

SiljasMoar skriver:

Hvad er jeres erfaringer med den? Har det passet ? Indtil videre har det passet på alle dem jeg kender med børn og mit eget barn.. Lidt creepy

Den passede ikke på mig

Anmeld

11. juli 2011

Mor Christa

Jep jep, den passede på mig

Anmeld

11. juli 2011

maryjane

Hæhæ, til at starte med kendte jeg kun til den ene udgave. Og den har indtil videre talt sandt, altså venter en pige så vidt jeg ved. Men da jeg så fandt ud af at der var endnu en udgave (hvilket ingen mening gi'r i min optik), så sagde denne dreng. Haha.

Anmeld

11. juli 2011

Clisolka

SiljasMoar skriver:

Den passede her 

Anmeld

11. juli 2011

Mira0911

SiljasMoar skriver:

Første gang sagde den en dreng.. Det blev en pige... 

Her anden gang har den været rigtigt... Den sagde en pige og det er også det scanningerne siger... 

Anmeld

11. juli 2011

lukasmor

SiljasMoar skriver:

passede ikke med mig

Anmeld

11. juli 2011

Silja&Noam

maryjane skriver:

Hæhæ, til at starte med kendte jeg kun til den ene udgave. Og den har indtil videre talt sandt, altså venter en pige så vidt jeg ved. Men da jeg så fandt ud af at der var endnu en udgave (hvilket ingen mening gi'r i min optik), så sagde denne dreng. Haha.

Er der to?? jeg har kun brugt den ene som er herinde

Anmeld

11. juli 2011

DitteMarie

SiljasMoar skriver:

Nix- ifølge den skulle Felix have været en pige (o:

Men altså den har jo ca. 50% chance for at ramme rigtig, så det sker selvfølgelig ofte (:

Anmeld

11. juli 2011

maryjane

SiljasMoar skriver:

Er der to?? jeg har kun brugt den ene som er herinde

Fandt først den på min-mave.dk, kan ikke huske hvor jeg fandt den anden. Men de var i hvert fald ikke enige.

Aner ikke hvad det skal til for. :b

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.