Spørgsmål til "opdate på tvillingerne"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.191 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. juli 2011

kimfrit

Nu er det værste chok lagt sig, men det er frygteligt at se blodet flyde ned i afløbet når jeg er i bad, for så kan jeg kun tænke, der flyde mine børn væk.

Vi var næsten 9 uger henne med tvillinger, men havde hele tiden på fornemmelsen noget var galt og weekenden har været weekenden fra hellvede med blødning, smerte, hospital besøg og feber.

I dag kom vi så på akut klinikken og fik bekræftet hvad vi frygtede, de var der ikke længere, men vi skulle trøste os med at det nok var fordi der var noget galt med dem, og derfor havde min krop afvist dem. Det godt nok en ringe trøst, når ens hjerte lige er revet, pillet i en milion stykker og trådt på.

Vi har det lidt bedre nu, vi bliver nød til at være stærke nu for vores lille datter, som skal bruge vores opmærksomhed og kærlighed nu.

Men det har jo efterladt mig med en masse spørgsmål

1: går denne smerte af tab nogensinde vær?

2: Hvornår vil man kunne prøve på et nyt PB?

3: Hvornår går kroppen tilbage tilbage til ikke gravid tilstand?

4: De fysiske smerter, hvor lang tid er de om at gå væk?

Håber der er nogle der kan savre lidt på mine spørgmål, jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv.

hilsen en ulykkelig mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2011

Mia&Allan

kimfrit skriver:

Nu er det værste chok lagt sig, men det er frygteligt at se blodet flyde ned i afløbet når jeg er i bad, for så kan jeg kun tænke, der flyde mine børn væk.

Vi var næsten 9 uger henne med tvillinger, men havde hele tiden på fornemmelsen noget var galt og weekenden har været weekenden fra hellvede med blødning, smerte, hospital besøg og feber.

I dag kom vi så på akut klinikken og fik bekræftet hvad vi frygtede, de var der ikke længere, men vi skulle trøste os med at det nok var fordi der var noget galt med dem, og derfor havde min krop afvist dem. Det godt nok en ringe trøst, når ens hjerte lige er revet, pillet i en milion stykker og trådt på.

Vi har det lidt bedre nu, vi bliver nød til at være stærke nu for vores lille datter, som skal bruge vores opmærksomhed og kærlighed nu.

Håber der er nogle der kan savre lidt på mine spørgmål, jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv.

hilsen en ulykkelig mor

Først får du lige et stort

1. Ja smerten forsvinder, men det tager tid.... & du skal give dig selv/jer den tid..

2. Det ka du vist umiddelbart efter blødningen er stoppet, men det tager tid før kroppen er helt ovenpå igen, så jeg ville vente lidt.

3. Min krop var rigtig lang tid om at komme tilbage til normal, tror jeg gik næsten en måned

4. Der gik ca 14 dage, så havde jeg ikke rigtig ondt mere....

Tiden læger alle sår, men ting tager tid.

Knus

Anmeld

11. juli 2011

Tvillingemor80

Har aldrig mistet så har inge erfaringer at dele ud af ..

Men vil sende dig et stort  kram

Anmeld

11. juli 2011

maryjane

1. Ja, smerten vil langsomt gå væk. Det er bare så vigtigt at få tårerne ud, og få snakket om det. Tit!

2. Pas. Vi begyndte efter en måneds tid. Men vil gætte på når man er klar til det i hovedet, og kroppen.

3. Hmm. Havde ikke følt mig gravid et stykke tid inden det skete, så ved det ikke rigtigt.

4. Gik omkring et par uger, fik så også underlivsbetændelse lige efter SA.

Held og lykke fremover.

Anmeld

11. juli 2011

Kofoed.

kimfrit skriver:

Smerten ja, men sorgen forsvinder nok aldrig, desværre.

Lige efter blødningerne stopper, men lyt til jeres læge og jeres/din krop. En graviditet efter en SA/MA er altid lidt hårde mentalt, så pas på Jeg blev det en måned efter, men tabte desværre igen.

Der kan går op til 3 uger, så vidt jeg husker.... Men det kan nemt tage måneder før, at mens er reelmæssig, for mig tog det 9 måneder.

Så vidt jeg husker, tog det kun et par dage, fik også alt ud på meget få dage.

Håber alt det bedste for jer.

Anmeld

11. juli 2011

metski83

Jeg har ikke prøvet det, men du skal da lige have et knus med på vejen

Anmeld

11. juli 2011

Noneother

kimfrit skriver:

1: går denne smerte af tab nogensinde væk?

hilsen en ulykkelig mor

1: Jeg mistede 3 måneder inden jeg blev gravid med min søn (14måneder) Smerten er der stadig lidt hvis jeg tænker over det, men det hjælper meget at vide, at hvis ikke jeg havde mistet, havde jeg ikke haft min dejlige dreng idag!

2. De kloge siger man skal vente til næste cyklus. Har dog hørt en lille fugl synge om at man er meget modtagelig for graviditet i månederne efter, da kroppen lige har været gravid! -Det passede jo meget godt i mit tilfælde.

3. Jeg testede negativ allerede et par dage efter, men blødte i 18 dage, og var dårlig længe efter grundet blodtab.

4. Smerterne gik væk meget hurtigt. Jeg døjede bare med ekstrem svimmelhed i 1½ måned. Jeg har så osse lavt "blodtal" i forvejen.

Til dig. Håber du har nogen dejlige mennesker omkring til at støtte op om dig i denne svære tid.

Anmeld

11. juli 2011

LinLin

kimfrit skriver:

hilsen en ulykkelig mor

Først: er ked af det også er sket for dig

Jeg blødte en uge efter SA (var 11+0) - vi gik i gang igen derefter! Jeg var så heldig at blive gravid 3 uger senere! Så min krop nåede ikke at blive "ikke gravid".

Jeg tænker ikke på "den" mere - men det har da nok også noget at gøre med at jeg blev så hurtigt gravid igen og vi fik en dejlig lille Adam ud af det...

Anmeld

12. juli 2011

Nessie

Jeg er ked af at høre at du mistede dem. Giv dig tid til at sørge over de mistede børn, og ja, smerten går væk igen.

Jeg kan se at andre har sværet på spørgsmålene, så jeg vil nøjes med at give et stort

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.