Brysterne er slappe.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.319 visninger
1 svar
0 synes godt om
11. juli 2011

Anonym trådstarter

Hej.

Nogen der ar fået et brystløft?

Jeg har nogle rimelig store bryster. Det er en D-skål, men jeg er ikke ret stor bygget.

Efter 3 graviditeter og elevatorvægt i nogle år, hænger de nu ret meget. De ikke bare hænger, nej de slasker. Det er ikke et par flade poser. Det er nærmest som en slags geleklumper, der slet ikke er styr over. Ork altså.

Jeg har problemer med at finde bh'er, da de fleste jo er push up med fyld... Jeg har fyldet, men hvis mine bryster bliver push'et op, vælter de simpelthen ud i midten af bh'en.

Jeg har bare rigtig meget lyst til at få en alm B-skål og rimelig fasthed. Behøver ikke at være, som da jeg var 20 år (er 35 nu) Men hvis jeg bare kunne vælge en hvilken som helst bh, ville være en drøm.

Har set lidt på nettet med brystløft og kan det virkelig passe, det koster 20-40.000,- bare for at få elestikket strammet?

Jeg fandt lige et billede på nettet. Et tilfældigt billede, som faktisk viser ret godt, hvordan jeg nogenlunde ser ud og hvordan det kunne se ud. Jeg er bare noget mindre kropsmæssigt, men brysterne er nogenlunde samme størrelse.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2011

Kamulla

ja priserne lyder rigtige nok.. det er et stort indgreb jo.. 

jeg skal have lavet et brystløft/bryst reduktion på onsdag.. ret nervøs.. jeg er 161cm høj lille bygning og render rundt med et par bryster str. 75H/I... opg lad mig sige det pænt.. de sidder slet ikke pænt.. jeg er 23år gammel 

bare spring ud i det hvis du har økonomien til det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.