Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Baby-støv skriver: jaah tak...
jaah tak...
Men jeres den store er større end vores tøs, hehe.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kofoed33 skriver: Men jeres den store er større end vores tøs, hehe.
Hehe.. Jaah de vokser rigtig godt, når man tænker på der er to. Så det er skønt... går det godt med lille pigen???
NNM skriver: det jo kun dejligt. kan slet ikk forstille mig hvordan det er med to der mosler rundt ved kun hvordan det er med en jo. men kunne forestille mig det er dejligt.
det jo kun dejligt. kan slet ikk forstille mig hvordan det er med to der mosler rundt ved kun hvordan det er med en jo. men kunne forestille mig det er dejligt.
jaah det er skønt... Der er i hvertfald masser af aktivitet...
Baby-støv skriver: Hey tøser... Så var vi til vækstscanning igen i dag... Og alt så perfekt ud. De vokser meget fint. 950 g og 1014 g... Det er helt perfekt, hvis de bliver ved på den måde. Så vil de veje omkring 27-2800 g og 3000 g, når de kommer til verden. Hvis jeg går til 38+0.... Og hvis dette er tilfældet, skal jeg ikk være indlagt i 14 dage... Meget dejlig scanning og nyhed...
Hey tøser...
Så var vi til vækstscanning igen i dag...
Og alt så perfekt ud. De vokser meget fint. 950 g og 1014 g...
Det er helt perfekt, hvis de bliver ved på den måde. Så vil de veje omkring 27-2800 g og 3000 g, når de kommer til verden. Hvis jeg går til 38+0....
Og hvis dette er tilfældet, skal jeg ikk være indlagt i 14 dage...
Meget dejlig scanning og nyhed...
CamillaSoefelt skriver: Dejligt med en så god nyhed! Tillykke med det;0)
Dejligt med en så god nyhed! Tillykke med det;0)
jaah det er skønt. Mange tak...
Baby-støv skriver: Hehe.. Jaah de vokser rigtig godt, når man tænker på der er to. Så det er skønt... går det godt med lille pigen???
Ja, udover hun giver sin mor RIGTIG MANGE plukveer. Blev i onsdag vejet til 1290 gram
Skønt de vokser godt
Kofoed33 skriver: Ja, udover hun giver sin mor RIGTIG MANGE plukveer. Blev i onsdag vejet til 1290 gram Skønt de vokser godt
Ihh hvor er det bare skønt...
Hvor er det dejligt at høre....
Mira0911 skriver: Hvor er det dejligt at høre....
Baby-støv skriver: Ihh hvor er det bare skønt...
Jepser
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128