Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hvornår havde i sex efter fødslen ?
jeg er blevet syet lidt og det er 3 uger siden men tør næsten ikk ha sex hmm
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Da jeg holdt op med at bløde, og det gjorde jeg efter 3 uger.... Jeg er også blevet syet begge gange, så vi har taget det helt stille og roligt fordi jeg selvfølgelig også var nervøs for om det sku gøre ondt......
Knus
Fru Nielsen skriver: Da jeg holdt op med at bløde, og det gjorde jeg efter 3 uger.... Jeg er også blevet syet begge gange, så vi har taget det helt stille og roligt fordi jeg selvfølgelig også var nervøs for om det sku gøre ondt...... Knus
Ja jeg er ogsp ret nervøs for om det måske går op
Anonym skriver: Ja jeg er ogsp ret nervøs for om det måske går op
Kan du mærke trådene stadig?? For så ville jeg vente.....
Fru Nielsen skriver: Kan du mærke trådene stadig?? For så ville jeg vente.....
Nej det kan jeg ikk, tror det er helet, men tænker stadig hvad nu hvis
Første gang jeg fødte, gik der en måned ca, der blev jeg syet.
Anden gang jeg fødte gik der 6 dage, der blev jeg ikke syet
Det gjorder ikke ondt at have sex anden gang jeg havde født, men det gjorder det godt nok efter den første fødsel
Nalle skriver: Første gang jeg fødte, gik der en måned ca, der blev jeg syet. Anden gang jeg fødte gik der 6 dage, der blev jeg ikke syet Det gjorder ikke ondt at have sex anden gang jeg havde født, men det gjorder det godt nok efter den første fødsel
Åh bliver helt nervøs
Anonym skriver: Åh bliver helt nervøs
Det kan godt svie de første par gange, ligesom når man tisser, netop fordi man er blevet syet
Anonym skriver: hvornår havde i sex efter fødslen ? jeg er blevet syet lidt og det er 3 uger siden men tør næsten ikk ha sex hmm
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128