Hej Tøser
Jeg er idag 34+5 i min 3 graviditet..... Jeg kom den anden dag til at mærke i mit skridt, og jeg er enorm hævet dernede, faktisk ligesom man er under fødslen....
Igår da jeg så skal babere mig dernede mærker jeg at der ligesom er dukket en flap op, lidt som om der lige er blevet syet en ekstra ydre skamlæbe på dernede.... Idag under sex kom den i klemme da manden skulle trænge ind i mig, hvilket både gjorde ondt på mig, men det var egentlig også rigtig slemt for min forfængelighed, for jeg forestiller mig ikke det ser just charmerende ud med sådan en ekstra flap.....
Ja i må meget undskylde jeg er så direkte, men forstår ikke hvorfor jeg pludselig er poppet ud forneden, for er sådan jeg føler det er....
Kan mærke baby ligger meget langt nede med hovedet og at hun ofte ligger og drejer hovedet nede i mit bækken. Tænker lidt om hævelse og denne ekstra flap er fordi det hele trykker dernede, og forsvinder igen efter fødslen? Hvis ikke, mon jeg så kan få det fjernet, for det er virkelig noget som går mig på.....
Knus herfra
Anmeld