Ser underlig ud forneden....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.686 visninger
9 svar
0 synes godt om
11. juli 2011

Anonym trådstarter

Hej Tøser

Jeg er idag 34+5 i min 3 graviditet..... Jeg kom den anden dag til at mærke i mit skridt, og jeg er enorm hævet dernede, faktisk ligesom man er under fødslen....

Igår da jeg så skal babere mig dernede mærker jeg at der ligesom er dukket en flap op, lidt som om der lige er blevet syet en ekstra ydre skamlæbe på dernede.... Idag under sex kom den i klemme da manden skulle trænge ind i mig, hvilket både gjorde ondt på mig, men det var egentlig også rigtig slemt for min forfængelighed, for jeg forestiller mig ikke det ser just charmerende ud med sådan en ekstra flap.....

Ja i må meget undskylde jeg er så direkte, men forstår ikke hvorfor jeg pludselig er poppet ud forneden, for er sådan jeg føler det er....

Kan mærke baby ligger meget langt nede med hovedet og at hun ofte ligger og drejer hovedet nede i mit bækken. Tænker lidt om hævelse og denne ekstra flap er fordi det hele trykker dernede, og forsvinder igen efter fødslen? Hvis ikke, mon jeg så kan få det fjernet, for det er virkelig noget som går mig på.....

Knus herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2011

Ni-ko-li-ne

Det er ikke bare de inderste skamlæber som er hævet op?

Anmeld

11. juli 2011

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

Det er ikke bare de inderste skamlæber som er hævet op?

Tænkte jeg også først selv, så mærkede efter.... Men nej, det er som om at ved siden af den højer ydre skamlæbe, om mod bagenden at der er kommet en ekstra flap....

Eeeeej hvor jeg syntes det er grænseoverskridende at snakke om, men det går mig simpelthen så meget på, så er nød til at høre om der er nogen som har forslag til hvorfor jeg pludselig får sådan en....

Den føles som de ydre skamlæber, så det er nærmest bare hud......

Anmeld

11. juli 2011

Ni-ko-li-ne

Er det ikke en hæmoide så?

Anmeld

11. juli 2011

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

Er det ikke en hæmoide så?

Nej, for sidder lige ved skridtet, er ikke ømt og tænker også det er alt for stort til at være det......

Det jeg selv tænker er om baby kan presse så meget på at man nærmest "vender vrangen ud" dernede.... Ja, ved du hvad jeg mener??

Anmeld

11. juli 2011

Ni-ko-li-ne

Ja, det kan godt være... Jeg ville ringe til lægen... Det må være rimeligt irriterende jo

Anmeld

11. juli 2011

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

Ja, det kan godt være... Jeg ville ringe til lægen... Det må være rimeligt irriterende jo

Udover når vi skal have sex mærker jeg det ikke, men jeg tænker meget over det fordi jeg tænker det må se rigtig grimt ud.....

Når jeg har født går jeg til lægen med det hvis ikke det forsvinder, også vil jeg simpelthen have det fjernet........

Anmeld

11. juli 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hej Tøser

Jeg er idag 34+5 i min 3 graviditet..... Jeg kom den anden dag til at mærke i mit skridt, og jeg er enorm hævet dernede, faktisk ligesom man er under fødslen....

Igår da jeg så skal babere mig dernede mærker jeg at der ligesom er dukket en flap op, lidt som om der lige er blevet syet en ekstra ydre skamlæbe på dernede.... Idag under sex kom den i klemme da manden skulle trænge ind i mig, hvilket både gjorde ondt på mig, men det var egentlig også rigtig slemt for min forfængelighed, for jeg forestiller mig ikke det ser just charmerende ud med sådan en ekstra flap.....

Ja i må meget undskylde jeg er så direkte, men forstår ikke hvorfor jeg pludselig er poppet ud forneden, for er sådan jeg føler det er....

Kan mærke baby ligger meget langt nede med hovedet og at hun ofte ligger og drejer hovedet nede i mit bækken. Tænker lidt om hævelse og denne ekstra flap er fordi det hele trykker dernede, og forsvinder igen efter fødslen? Hvis ikke, mon jeg så kan få det fjernet, for det er virkelig noget som går mig på.....

Knus herfra

Der er ingen tvivl om, at det er dine indre skamlæber som er hævet op pga trykket fra barnet.

Det er helt normalt og forsvinder igen efter fødslen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

11. juli 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Der er ingen tvivl om, at det er dine indre skamlæber som er hævet op pga trykket fra barnet.

Det er helt normalt og forsvinder igen efter fødslen.

Kærligst
Sussie

Det er IKKE mine indre skamlæber, det kan jeg tydeligt mærke det ikke er.....

Havde det da så bare været det.... Men nej det er som en ekstra flap der lige er sat på, som jeg ikke aner hvor pokker pokker fra....

haha ville sku ønske jeg kunne vise et billede af det!! Meeeeen så frisk er jeg altså heller ikke....

Anmeld

11. juli 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Det er IKKE mine indre skamlæber, det kan jeg tydeligt mærke det ikke er.....

Havde det da så bare været det.... Men nej det er som en ekstra flap der lige er sat på, som jeg ikke aner hvor pokker pokker fra....

haha ville sku ønske jeg kunne vise et billede af det!! Meeeeen så frisk er jeg altså heller ikke....

Jamen så få lægen til at kigge på det vense, han kan nok finde ud af hvad det er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.