Korset til små bryster?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.722 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. juli 2011

Anonym trådstarter

..er der nogen som ved hvor man kan købe et korset som er god til at give små bryster (størrelse B ) et stort push up ?

ligemeget om det er et halvt korset eller et korset som går ned til hofterne..det behøver heller ikke at se sexet ud eller noget da jeg alligevel skal have det under noget tøj 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2011

Sabina

Anonym skriver:

..er der nogen som ved hvor man kan købe et korset som er god til at give små bryster (størrelse B ) et stort push up ?

ligemeget om det er et halvt korset eller et korset som går ned til hofterne..det behøver heller ikke at se sexet ud eller noget da jeg alligevel skal have det under noget tøj 

howcool.dk deres er både billige og gode. Synes jeg ihvertfald selv Også er der både frække og til hverdags brug . Hvis man nu vil have en skjorte inden under ..

Anmeld

11. juli 2011

Billemyre

Jeg har selv købt to korsetter hos Femme Fatale i Kbh.
Både et super smukt overbust i kongeblåt satin med kinesiske guldbroderier samt et klassisk underbust i sort satin.
De har også en netshop, hvis ikke du bor i nærheden af Kbh

Dog er det ikke billigt (efter min mening), så hvis det ikke nødvendigvis skal være pænt, så kan man måske finde noget, der er lidt behageligere for pengepungen...?

Anmeld

11. juli 2011

Anonym trådstarter

tak for svar... har besluttet mig for at prøve at købe en fra howcool.dk..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.