Mens smerter i 19. uge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.858 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. juli 2011

anynom

Hej piger!

De sidste par dage har jeg døjet meget med mens lignende smerter. Er lidt i tvivl om, om det "bare" er ligamentsmerter, da det føles anderledes end de jag jeg har følt.

Jeg mærker heldigvis liv hver dag, men er stadig lidt bekymret. Bløder ikke eller noget. Jeg er 18+2 i dag.

Skal til MD-scanning på fredag, så skal bare lige beroliges inden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2011

MorDk

Jeg havde stort set "menses smerter" under hele graviditeten...  Tror ikke du skal være bekymret...

Anmeld

11. juli 2011

Frøken J.

JulieWH skriver:

Hej piger!

De sidste par dage har jeg døjet meget med mens lignende smerter. Er lidt i tvivl om, om det "bare" er ligamentsmerter, da det føles anderledes end de jag jeg har følt.

Jeg mærker heldigvis liv hver dag, men er stadig lidt bekymret. Bløder ikke eller noget. Jeg er 18+2 i dag.

Jeg tror roligt du kan regne med, at det er ligamentsmerter Mine ligamentsmerter har - hele graviditeten - føltes præcis som mens-smerter. Af og til som slemme mens-smerter. Faktisk har jeg sådan nogle smerter as we speak. Det er ellers nogle måneder siden sidst

Anmeld

11. juli 2011

lycly

JulieWH skriver:

Hej piger!

Jeg mindes også at have haft menstruationslignende smerter omkring det tidspunkt, for det gjorde nemlig også mig lidt urolig. Og jeg er 39+1 idag så det var ikke noget farligt, det tror jeg ikke du skal være bekymret for

Anmeld

11. juli 2011

Madam Blå

Det havde jeg også for et par uger siden.. Blev lidt bekymret, men det gik over igen efter et par dage. Så tror det var ligamentsmerter. De føltes bare præcis som menssmerter. Men jeg går ud fra, at det er meget normalt

Ih, det bliver spændende til MD Altid sjovt at se den lille!

Anmeld

11. juli 2011

anynom

Tak for de hurtige svar! Alting bliver selvfølgelig større og alting føles anderledes, det skal jeg lige vænne mig til

Nu glæder jeg mig bare til fredag så jeg kan se, at vores bette pige har det godt =)

Anmeld

11. juli 2011

Frøken J.

JulieWH skriver:

Tak for de hurtige svar! Alting bliver selvfølgelig større og alting føles anderledes, det skal jeg lige vænne mig til

Nu glæder jeg mig bare til fredag så jeg kan se, at vores bette pige har det godt =)

Det kan jeg godt forstå. MD er en super fin oplevelse Nu har i self. været til kønsscanning, så jeg ved ikke om det er "helt det samme" som hvis i kun havde været til NF Kommer der ikke snart nyt mavefoto?

Anmeld

11. juli 2011

anynom

Frøken J. skriver:

Det kan jeg godt forstå. MD er en super fin oplevelse Nu har i self. været til kønsscanning, så jeg ved ikke om det er "helt det samme" som hvis i kun havde været til NF Kommer der ikke snart nyt mavefoto?

Det bliver selvfølgelig uden spændingen ved kønnet, men så kan vi fokusere på, om hun er som hun skal være i stedet =) Og så er vi også lidt spændte på, om scanningen siger det samme som kønsscanningen =D

Joooo jaaa, der burde snart komme et mavebillede - kommer bare fra det hele tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.