Så er jeg gravid igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

535 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. juli 2011

Liljesilas

Jeg ville bare lige dele det med nogle. Jeg er ca. 6 uger henne, jeg tog en test for nogle dage siden og wupti så er jeg gravid. Det var ikke planlagt, da jeg har en søn på 12 måneder nu, men vælger at se det fra den positive side, selv om jeg gik rimelig meget i panik da jeg opdagede det. Men nu må vi se hvad der sker, er jo ikke så langt i forløbet endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2011

1000Ben

Tillykke tillykke, de får SÅ meget ud af hinanden de to guldklumper, så det skal du bare være lykkelig for - måske liiiidt hårdt de først par år, men efter det får du det meget nemmeere end dem der kun har 1  Tillykke tillykke og en 

Anmeld

11. juli 2011

Liljesilas

1000 tak

Anmeld

11. juli 2011

baby012

Tillykke !!  

Anmeld

11. juli 2011

Happiness

Stort tillykke med graviditeten.

Anmeld

11. juli 2011

Hvem?

Jeg ville bare lige dele det med nogle. Jeg er ca. 6 uger henne, jeg tog en test for nogle dage siden og wupti så er jeg gravid. Det var ikke planlagt, da jeg har en søn på 12 måneder nu, men vælger at se det fra den positive side, selv om jeg gik rimelig meget i panik da jeg opdagede det. Men nu må vi se hvad der sker, er jo ikke så langt i forløbet endnu

Tillykke, du kan roligt glæde dig, jeg har selv to drenge fra Januar og December 2010 og det er lækkert

Anmeld

11. juli 2011

Kariina

Stort Tilykke

Anmeld

11. juli 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Stort tillykke med spiren.

Jeg har 17 mdr. imellem vores og de har så meget glæde af hinanden

Anmeld

11. juli 2011

henh01

stort tillykke det er da dejligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.