Hvor er min lille baby blevet af...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

405 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. februar 2008

Mikkelmusen

Nu skrev jeg jo sidst at hun havde sat sig op 2 gange hos farmor, men at vi ikke havde set det...

Nu gør hun det bare som det passer hende. Fra den ene dag til den anden. Igår lå hun og brokkede sig på alle 4, og når man sætter hende op er hun tilfreds. Nu kan hun fandme selv.

Hun har endda også forsøgt at rejse sig op ved noget. Lidt farligt men hold da ferie hvor kommer alle tingene bare på en gang. Hun er jo slet ikke så lille mere :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2008

Sille

Ja det er helt vildt hvad der sker... Og ja det er ret farligt at rejse sig op for de unger ja.. freja får en del slag.. men sp sir at man ik må begrænse dem..

Tillykke med den nye udvikling.. det må altså være sjovere at være baby/barn når man kan rejse sig og sætte sig op selv.. :)

Anmeld

27. februar 2008

Kaufie

Ikke nok med at tiden flyver afsted - det gør vores små poder jo snart også (aaarh, ok, måske lærer de ikke lige at flyve sådan lige nu...)

Der sker så utrolig meget lige nu - og det virker næsten som om det bare accelererer derudaf - de har fået smag for at bruge deres kroppe og muskler. :D

MAn vil jo helst beskytte dem mod knubs af enhver art - men det er jo nok knubs der skal til før de lærer hvad de kan og ikke kan. Deres nysgerrighed er jo herlig - alt er super interessant. Man behøver jo slet ikke investere i dyrt legetøj - skabet med bøtter er MEGET mere spændende.

Mette, der meget snart skal flytte om i køkkenet

Anmeld

27. februar 2008

Mikkelmusen

Ja jeg mener nu også at børn lærer af de knubs de får. Man kan desuden heller ikke rende dem i røven resten af deres liv... :)

Anmeld

28. februar 2008

Loggidut

aj sætter hun sig selv op....ih hvor er det sejt...jeg syntes der er så lang vej endnu, når jeg ser på hvad de skal lære kontra det de kan...ja det vil jo så sige at Filuca ikke har nær så langt igen...lol

Tif sidder godt nok...men kaster sig tit frygtløs tilbage...altså hun stoler blindt på vi sedder der og griber hende...og det gør vi jo også...nænner bare ikke at lade hende falde...!

Jeg syntes det er voldsomt sejt og er du vild som Filuca kommer frem...dyb misundelse!

stort knus fra sloggi...som slet ikke har tid til at sidde her :(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.