Han vil ikke ud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.178 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. juli 2011

Sabina

Hej pigerne .

Øv lille manden er stadig ikke kommet til verden. Er nu gået 8 dage over, og skal på svangreambulatoriet på onsdag (Hvis han stadig ikke er kommet) Og ha lavet en hjertekurve på ham, og mærkes efter indvendigt. Da jeg var til JM i onsdags, ville hun ikke løsne slimhinden for mig. Hvilket jeg synes er tarveligt. Især nu hvor de bliver ved med at sige i fjernsynes, at gravide skal føde på termins dato'en. Og der er jo også kommet en regl nu. Om man skal sættes igang efter 9 dage. Men det siger min JM at de ikke bruger på Herlev endnu. Det kan da ikke være rigtigt, at når det er trådt i kræft, at der så er nogle der stadig lader de gravide gå 14 dage over tid. Bare lidt fustrationer herfra ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2011

Happiness

Reglerne er ikke trådt i kraft. Jeg skal til tjek når jeg er 41+3, og der vil de måske lave hindeløsning. Ellers skal jeg vente til de 42+0 før de sætter mig igang. Jeg hører til Hvidovre.

Baby har bedst af at komme selv, derfor trækker de den så langt som muligt. der er også komplikationer så som moderkageløsning og meget lang fødsel, ved at sætte igang.

Så håber da at du går igang af dig selv! Kan godt forstå at du er utålmodig når du nu er så tæt på.

Kan være de vil lave hindeløsning på dig på onsdag Du skal jo være modnet nok før de kan gøre det. Men mon ikke du er det på onsdag

Men krydser for at han narrer dem, og kommer inden!

Anmeld

11. juli 2011

Sabina

Happiness skriver:

Reglerne er ikke trådt i kraft. Jeg skal til tjek når jeg er 41+3, og der vil de måske lave hindeløsning. Ellers skal jeg vente til de 42+0 før de sætter mig igang. Jeg hører til Hvidovre.

Baby har bedst af at komme selv, derfor trækker de den så langt som muligt. der er også komplikationer så som moderkageløsning og meget lang fødsel, ved at sætte igang.

Så håber da at du går igang af dig selv! Kan godt forstå at du er utålmodig når du nu er så tæt på.

Kan være de vil lave hindeløsning på dig på onsdag Du skal jo være modnet nok før de kan gøre det. Men mon ikke du er det på onsdag

Men krydser for at han narrer dem, og kommer inden!

Min JM gad ikke engang mærke efter indvendigt om det hele var som det skulle være . Eller om jeg var modnet eller noget. Det er jeg lidt ked af, og føler hun har givet mig en dårlig behandling .

Jeg har ellers denne artikel, hvor der står det er trådt i kræft. Og sagde min JM også at det var. Bare at de ikke bruger det endnu. Men hvis jeg var gammel, eller hvis jeg røg ville de sætte mig igang før tid. (Hviket jeg synes er latterligt)

http://www.dr.dk/P4/Aarhus/Nyheder/Aarhus/2011/03/23/072843.htm

Anmeld

11. juli 2011

Happiness

Sabina skriver:

Min JM gad ikke engang mærke efter indvendigt om det hele var som det skulle være . Eller om jeg var modnet eller noget. Det er jeg lidt ked af, og føler hun har givet mig en dårlig behandling .

Jeg har ellers denne artikel, hvor der står det er trådt i kræft. Og sagde min JM også at det var. Bare at de ikke bruger det endnu. Men hvis jeg var gammel, eller hvis jeg røg ville de sætte mig igang før tid. (Hviket jeg synes er latterligt)

http://www.dr.dk/P4/Aarhus/Nyheder/Aarhus/2011/03/23/072843.htm

Ok, ja det er da surt. Troede ikke det var trådt i kraft endnu.

Surt at du føler du fik en dårlig behandling Så håber jeg det bliver bedre onsdag! Men håber endnu mere at du er gået igang inden!

Anmeld

11. juli 2011

heisamig

For søren jeg kan godt forstå, at du bare gerne vil have bebs ud nu... Krydser alt herfra! Mon ikke der er sket noget inden onsdag... det tror jeg på

Anmeld

11. juli 2011

Sabina

Happiness skriver:

Ok, ja det er da surt. Troede ikke det var trådt i kraft endnu.

Surt at du føler du fik en dårlig behandling Så håber jeg det bliver bedre onsdag! Men håber endnu mere at du er gået igang inden!

Ja det håber jeg virkelig også. Det kunne være fedt han lige kom natten til Onsdag ..

Anmeld

12. juli 2011

Happiness

Har sådan tænkt på dig. Er der ved at være murren i underlivet???

Han skulle jo gerne komme i nat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.