Snydeveer???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

464 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. juli 2011

lycly

Jeg er 39+1 i dag og får engang imellem nogle jag i underlivet og i lænden ved halebenet . De er på ingen måde regelmæssige eller noget, men derfor gør det stadig ondt og er lidt ubehageligt. 

Nogen der ved hvad det er ? Om det er en form for snydeveer, altså at kroppen ligesom varmer op til de rigtige veer en dag kommer ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2011

Mira0911

Luna F. skriver:

Jeg er 39+1 i dag og får engang imellem nogle jag i underlivet og i lænden ved halebenet . De er på ingen måde regelmæssige eller noget, men derfor gør det stadig ondt og er lidt ubehageligt. 

Nogen der ved hvad det er ? Om det er en form for snydeveer, altså at kroppen ligesom varmer op til de rigtige veer en dag kommer ? 

Jeg er 30+0 har selv snyde veer og kan tydeligt mærke at det er veer - altså snydeveer... De er på samme måde som da jeg gik fødsel for 2 år siden... 

Mine er på ingen måder regelmæssige... De er lettere irreterende... 

Anmeld

11. juli 2011

lycly

Mira0911 skriver:

Jeg er 30+0 har selv snyde veer og kan tydeligt mærke at det er veer - altså snydeveer... De er på samme måde som da jeg gik fødsel for 2 år siden... 

Mine er på ingen måder regelmæssige... De er lettere irreterende... 

Okay er det den slags smerte jeg beskriver med de der jag i underlivet og lænden ? Jeg har jo ikke prøvet det før, så kan ikke rigtig sammenligne med noget

Anmeld

11. juli 2011

Mira0911

Luna F. skriver:

Okay er det den slags smerte jeg beskriver med de der jag i underlivet og lænden ? Jeg har jo ikke prøvet det før, så kan ikke rigtig sammenligne med noget

ved mig kommer smerten fortil og bagtil og henover maven... Sådan husker jeg mine veer fra sidste... 

Så det skulle vidst ikke være helt galt med det du beskriver... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.