Hvaf skal jeg gøre?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.059 visninger
13 svar
0 synes godt om
11. juli 2011

Sabsy

Noget skal der ske! - Har i en idag til hvad der skal ske med håret?? sorry kan ikke vende det :-\
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2011

pastry26

Jeg stemmer for en friskere udgave af det du har nu, altså få opfrisket din farve i en mere varm udgave, gerne med lidt undertoner af noget gyldent - det tror jeg vil være pænt.. Ellers så synes jeg bare du skal sove med fletning i håret så det bliver pænt bølget til dagen efter.. jeg synes du ser ud til at have et flot/godt hår!  Bare min mening...

Anmeld

11. juli 2011

lycly

Jeg tror det kunne være super flot hvis du lige fik taget de nederste 10-15 cm af (det løfter lige håret en tand og gør det meget friskere), og så får lavet noget spil i håret med nogle lysere reflekser. Ellers er frisuren på dit hår super fint med pandehåret osv  

Du er heldig at have en ansigtsform der kan bære mange frisurer, du kunne også sagtens få klippet lidt mere end de 10-15 cm af, og så få det klippet i etager

Anmeld

11. juli 2011

MetteS81

Uuuh, jeg elsker sådan noget her, så her er mit forslag: få lavet en etageklip og bed frisøren tage 10 cm af længden. Bagpå helt lige, og så også helt lige pandehår...det er en dejlig afveksling fra det skrå. Ikke at det ikke er pænt til dig, men bare en ide hvis du vil prøve noget nyt  Tror det vil se skarpt ud til dig!

Anmeld

11. juli 2011

Sabsy

pastry26 skriver:

Jeg stemmer for en friskere udgave af det du har nu, altså få opfrisket din farve i en mere varm udgave, gerne med lidt undertoner af noget gyldent - det tror jeg vil være pænt.. Ellers så synes jeg bare du skal sove med fletning i håret så det bliver pænt bølget til dagen efter.. jeg synes du ser ud til at have et flot/godt hår!  Bare min mening...

Tak, mange tror det er påsat hår - har prøvet at folk ville hive i det fordi de ikke troede mig..
Men havde selv tænkt lidt gyldent ;-)

Anmeld

11. juli 2011

Mor til Mike

Bubbes skriver:

Noget skal der ske! - Har i en idag til hvad der skal ske med håret?? sorry kan ikke vende det :-\

Behold dit lange smukke hår! og få klippet nogle etager, måske farvet & highlights :-)

Anmeld

11. juli 2011

.....

Få lavet store krøller i det

Anmeld

11. juli 2011

Sabsy

Mut skriver:

Få lavet store krøller i det

God ide!!! Havde jeg ikke tænkt.. :-D

Anmeld

11. juli 2011

.....

Bubbes skriver:

God ide!!! Havde jeg ikke tænkt.. :-D

Det ville se godt ud , synes ikke at du skal begynde at klippe det kortere hvertfald...men med krøller kommer der lidt mere liv i

Anmeld

11. juli 2011

Sabina

Bubbes skriver:

Hold kæft hvor har du fået langt hår skatter
en nogle lyse reflekser i, og så få klippet små 5 cm af . Så det bliver godt sundt at se på . Men ellers synes jeg nu bare at du er skide lækker, med dit hår som det er nu ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.