Opdate på tvillingerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2011

kimfrit

Tak skal i have

Vi må prøve igen, når vi er klar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2011

Isabella_mor

kimfrit skriver:

Jeg har haft en del problemer under min graviditet og det sidste jeg fik af vide, var at jeg ventede tvillinger men mine tal lå lavt.

Idag var jeg på akut klinikken og babyerne var der ikke længere

Vi er så ulykkelige lige nu

åh nej dog... det er jeg ked af at høre..   fingre for at lykken snart kommer til jer... 

Anmeld

11. juli 2011

SussieThyssen

kimfrit skriver:

Jeg har haft en del problemer under min graviditet og det sidste jeg fik af vide, var at jeg ventede tvillinger men mine tal lå lavt.

Idag var jeg på akut klinikken og babyerne var der ikke længere

Vi er så ulykkelige lige nu

Du får lige et stort trøstekram...ord er så fattige.

Kærligst
Sussie

Anmeld

11. juli 2011

Dansker i England

Det er jeg ked af at høre. Jeg håber dog, at når I er klar at I vil prøve igen og at den så vil blive derinde. Kram

Anmeld

11. juli 2011

frk-stoltze

åhh nej da. I får lige en krammer her fra

Anmeld

11. juli 2011

twinny

Puhha

Du får lige en herfra...

Anmeld

11. juli 2011

Kofoed.

Øv, Hvor langt var i? Håber i klare jer Kender ikke jeres historie, men hvis du gerne vil fortælle den, så bare skriv.

Anmeld

11. juli 2011

kimfrit

Nu er det værste chok lagt sig, men det er frygteligt at se blodet flyde ned i afløbet når jeg er i bad, for så kan jeg kun tænke, der flyde mine børn væk.

Vi var næsten 9 uger henne med tvillinger, men havde hele tiden på fornemmelsen noget var galt og weekenden har været weekenden fra hellvede med blødning, smerte, hospital besøg og feber.

I dag kom vi så på akut klinikken og fik bekræftet hvad vi frygtede, de var der ikke længere, men vi skulle trøste os med at det nok var fordi der var noget galt med dem, og derfor havde min krop afvist dem. Det godt nok en ringe trøst, når ens hjerte lige er revet, pillet i en milion stykker og trådt på.

Vi har det lidt bedre nu, vi bliver nød til at være stærke nu for vores lille datter, som skal bruge vores opmærksomhed og kærlighed nu.

Men det har jo efterladt mig med en masse spørgsmål

1: går denne smerte af tab nogensinde vær?

2: Hvornår vil man kunne prøve på et nyt PB?

3: Hvornår går kroppen tilbage tilbage til ikke gravid tilstand?

4e fysiske smerter, hvor lang tid er de om at gå væk?

Håber der er nogle der kan savre lidt på mine spørgmål, jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv.

hilsen en ulykkelig mor

Anmeld

11. juli 2011

Lone Jakobsen

sikke en trist oplevelse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.