update og billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

591 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. juli 2011

Lulle25

Følger med på sidelinien, men er godt nok ikke så god til at oprette tråde. Men nu skal I da se vores lille mand. Han blev døbt lørdag den 2. juli og vi havde jo hemmeligholdt navnet til dåben, det var super fedt synes vi. Lillemanden hedder Rasmus og er det skønneste lille væsen, så utrolig nem og smilende, han sover igennem i modsætning til sin storebror. Alle synes lille Rasmus er skøn også Peter har taget godt imod ham. Rasmus er 3,5 mdr allerede så det går godt nok hurtigt. Nu ligger jeg syg og har lige tiden til at spamme jer lidt. Håber I alle har og får en god sommer

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2011

Monica

Skønne skønne unger... Det må være dejligt med en der sover godt om natten  Dem har vi ikke for mange af her

Anmeld

11. juli 2011

sbs78

ja som altid, nogle lækkere unger du har

Anmeld

12. juli 2011

Lulle25

Tusinde tak for de rosende ord Ja jeg synes jo også selv det er nogle skønne unger og må indrømme at jeg slet ikke kan forstå at jeg har fået en baby der sover igennem fra dag 1. Det er simpelthen så dejligt, nu vi har og stadig bøvler en del med vores "store" dreng på 2 år.

God dag tøser

Anmeld

12. juli 2011

linemus

Ej, hvor er han allerede blevet stor. Skønne billeder! Tak for update. Jeg er meget imponeret over, at de alle 4 kan sidde stille OG se søde ud på samme tid Det er i hvert fald en dejlig flok du har.

Knus Line

Anmeld

12. juli 2011

Joan ( Smallie )

Dejlig unger du har der. Det kan da ikke passe han er 3,5 månede for jeg er sikker på du lige har født ham.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.