Eksperthjælp: motivation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

597 visninger
0 svar
0 synes godt om
11. juli 2011

Lena Bæk-Madsen

"motivation"

Kære Lena!

Jeg skriver til dig med et stort problem! Jeg er en 25 årig pige på 103 kg med en højde på 166 cm. Jeg har nok altid lagt lidt over idealvægten, men de seneste år er det blevet reel overvægt

Jeg har prøvet en masse forskellige kure, men det hele går oftest ret hurtigt i vasken! Jeg er vokset op i et hjem, hvor junkfood har været meget tilgængeligt. Vi har oftest fået købemad 3-4 gange om ugen. Derfor har det efter at jeg er flyttet hjemmefra, været svært at bryde det mønster og min mand og jeg får i hvert fald også købemad 1 gang om ugen.

Vi har for nylig fået en dejlig lille datter og jeg vil virkelig gerne ændre vores spisevaner i huset, så hun ikke skal vokse og med usund kost og evt overvægt!

Hvordan holder jeg motivationen, når den er der og hvordan får jeg fjernet alle de argumenter jeg hele tiden finder frem, når der er noget usundt, som lokker?

Lenas svar

Kære Laura

Tillykke ;-) og dejligt at du vil ændre kurs for dit barn og jer selv.

Dette kræver dog en længere snak hvis jeg skal hjælpe, så jeg synes du skal kontakte mig for en aftale på 27 20 23 28, på den måde kan vi sammen arbejde på en livsstilsændring istedet for en kur.

De bedste hilsner

lena Bæk-Madsen

total-sundhed

Lena tilbyder lukkede mødregruppe arrangementer og fertilitetspakker i samarbejde med Jeannette, som er zoneterapeut i total-sundhed. Derudover tilbydes personlig træning, kostvejledning samt biopati.

Se Lenas hjemmeside: Total-sundhed.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.