Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
linemus skriver:Hvor er den super fin! Der gav du mig lige idéen til sønnens 7 års fødselsdagskage
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
A&F skriver: Waoow, super flot
Waoow, super flot
ZamanogDania skriver: Tak søde
Tak søde
Hvor i landet bor du?
A&F skriver: Hvor i landet bor du?
ZamanogDania skriver: Bor i Ringsted 30 min fra Kbh. Denne kagens ejer kom fra Kbh.
Bor i Ringsted 30 min fra Kbh. Denne kagens ejer kom fra Kbh.
Jeg bor i roskilde. Har du en hjemmeside? Eller billeder af dåbs/navngivnings kager?
A&F skriver: Jeg bor i roskilde. Har du en hjemmeside? Eller billeder af dåbs/navngivnings kager?
ZamanogDania skriver: Synes det var en sjov tema jeg skulle lave. Det fik mig til at tænke på da jeg var barn og så smølf tegneserieIndholder skøvbærmousse med hvid chokolade.Smørt med PSC og pyntet med fondant.det skulle være til 30 personer, men der var meget mere end detHer er resulteten!!
Synes det var en sjov tema jeg skulle lave. Det fik mig til at tænke på da jeg var barn og så smølf tegneserieIndholder skøvbærmousse med hvid chokolade.Smørt med PSC og pyntet med fondant.det skulle være til 30 personer, men der var meget mere end detHer er resulteten!!
Hvor er den bare super flot
Var lige inde og lure på din hjemmeside -hold da op, hvor er du bare dygtig! Kanon flotte kager du laver altså!
haha hvor godt... fremragende lavet
ZamanogDania skriver:Synes det var en sjov tema jeg skulle lave. Det fik mig til at tænke på da jeg var barn og så smølf tegneserieIndholder skøvbærmousse med hvid chokolade.Smørt med PSC og pyntet med fondant.det skulle være til 30 personer, men der var meget mere end detHer er resulteten!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128