Hvad er det største turn-off ved en mand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Største turnoff hos en mand?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.462 visninger
15 svar
0 synes godt om
10. juli 2011

MinNoah

Er bare nysgerrig

Uddyb gerne jeres svar...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2011

1977

Profilbillede for 1977

Altså hvis du ikke havde givet mig muligheden for andet, så havde jeg valgt grimme øjne...MEN nu har jeg muligheden og vil derfor sige dårlig ånde

Anmeld

11. juli 2011

Nettemor

jeg er kedelig og siger at han personlighed er vigtigst. har en veninde hvis man da er lækker. men kunne ALDRIG tænde på ham for han er så chauvinistisk(staves?) at det vender sig helt i maven på mig bare ved tanken.

men ellers vil jeg nok også sige dårlig ånde..

Anmeld

11. juli 2011

SussieThyssen

MinNoah skriver:

Er bare nysgerrig

Uddyb gerne jeres svar...

Jeg har stemt "Andet".

Der er flere ting, der kan give mig et "turn off" vedr. en mand, men det er slet ikke de ting du foreslår her i første omgang, som er de vigtigste.
For mig er det hvis han er plat.

Jeg kan ikke have en plat mand, der kommer med dumme kommentarer og skal spille "sej".
Jeg bliver ganske enkelt iskold og der findes ikke noget, der i den grad kan vende mig 180 grader og lave mig om til en isblok.
En der er ligeså "nedkølende", er hvis han er seksuelt provokerende.
En fyr, der læner sig ind over en midt i en dans i byen og stønner ind i ens øre, om man vil med hjem og kn... - så er jeg bare stået af.

Så hvis han er en gentleman og har "pæren" i orden..så kan jeg bære over med mange ting..meen, når man først er dertil, så vil der jo nok dukke lidt op af de andre ting, du har foreslået 

Kærligst
Sussie

Anmeld

11. juli 2011

B&J

Turn-off...

helt klar en fyr/Mand, der tror han er noget stedet for bare at være sig selv HADER HADER DET.

Anmeld

12. juli 2011

L.J.L

det største turn off hos en mand er helt klart en mand som er forfængelig på den der metrosexuelle måde, jeg kan slet ikke have det! en mand skal være en rigtig mand, og ikke en fims

Anmeld

12. juli 2011

sarahb

For mig er det dovenhed! Det kan jeg simpelthen ikke snuppe! En der ikke kan tage sig sammen til at finde et job og kunne forsørge sin familie med lidt mere end kontanthjælp.
Udseende så er det for tynd! !!! Ihhh, det er bare slet ikke mandlige for mig!

Anmeld

12. juli 2011

Grynt

En turn off for mig er en mand der:

* Dårlig hyggiejne

* Har for meget hår; langt hår, hår på ryg og skulder, hår der vælter ud over bluse kanten, øjenbryn der er vokset sammen, hår der vælter ud af næse og øre

* En mand der er fuldstændigt ligeglad med hans udseende; tøj der er kastet på kroppen i mørke, træsko, uldsokker, midderskilling

* En mand der er længere tid på badeværelset end jeg er
* En svag vattet mand nærmere betegnet en vatnisse der hyler hvergang der er reklame.

* En mand der tror han er guds gave til kvinden

* En mand der kalder mig en sød pige

* Åhhhhh kunne nok finde mange flere ting

Anmeld

12. juli 2011

Barbamama

Hår på brystet!!! jeg kan simpelthen ikke have det!!!

Anmeld

12. juli 2011

MortilCilas

Jeanne skriver:

Altså hvis du ikke havde givet mig muligheden for andet, så havde jeg valgt grimme øjne...MEN nu har jeg muligheden og vil derfor sige dårlig ånde

ENIG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.