Ikke for sarte sjæle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.103 visninger
16 svar
0 synes godt om
10. juli 2011

Anonym trådstarter

Ok prøver. Har lige oplevet at jeg pludselig er MEGET hævet og MEGET åben i skeden. Og meget hård. Fik manden til at se og han sagde at sådan plejer jeg ik at se ud og at det ligner ligesom da jeg sku føde min søn.Ved I hva det ka være? Nu har jeg lagt mig ned og nu er jeg blød og lukket igen. Er lidt bange.Var lige på wc og var normal da jeg satte mig men efter at ha tisset var jeg hård og åben igen Håber nogen ka hjælpe... Og gerne berolige mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2011

K&S

Anonym skriver:

Ok prøver. Har lige oplevet at jeg pludselig er MEGET hævet og MEGET åben i skeden. Og meget hård. Fik manden til at se og han sagde at sådan plejer jeg ik at se ud og at det ligner ligesom da jeg sku føde min søn.Ved I hva det ka være? Nu har jeg lagt mig ned og nu er jeg blød og lukket igen. Er lidt bange.Var lige på wc og var normal da jeg satte mig men efter at ha tisset var jeg hård og åben igen Håber nogen ka hjælpe... Og gerne berolige mig

Hmm, har ingen forslag til hvad det kan være

Hvor langt er du henne? For hvis du er nervøs, kan du jo altid ringe til FG (hvis du er langt nok henne) og ellers Lægevagten

Anmeld

10. juli 2011

mth1987

Jeg minded faktisk også på et tidspunkt at være helt hård dernede. Men jan faktisk ikk huske om det var før eller efter jeg havde født. Og ved heller ikk om jeg var åben, men kan tydeligt huske at det blev stenhårdt nogle gange, især når jeg var i bad, men når jeg så slappede af gik det væk.Så hvis det var under graviditeten gjorde det hvert fald ikke noget

Anmeld

10. juli 2011

Anonym trådstarter

K&S skriver:

Hmm, har ingen forslag til hvad det kan være

Hvor langt er du henne? For hvis du er nervøs, kan du jo altid ringe til FG (hvis du er langt nok henne) og ellers Lægevagten

Er i 24 uge. Ska til læge om to dage så må jeg spørge hende

Anmeld

10. juli 2011

Maise

jeg tænker at din livmoderhals er udslettet og at barnet presser sig på eller at du har en plukkeve. synes bestemt du skal ringe til FG. DU skal jo ligge ned hvis du er åben.

Anmeld

10. juli 2011

Anonym trådstarter

Maise skriver:

jeg tænker at din livmoderhals er udslettet og at barnet presser sig på eller at du har en plukkeve. synes bestemt du skal ringe til FG. DU skal jo ligge ned hvis du er åben.

Blir helt bekymret når du siger ring til fg Så snart jeg ligger ned er jeg normal. Nu græd min søn lige og jeg satte mig på hug ved siden af sengen. Kort tid efter blev jeg hård og åben og det var ømt og ubehageligt

Anmeld

10. juli 2011

Silja&Noam

Syns bestemt du skal ringe til fødegangen! Det er bedre At ringe en gang for meget end en gang for lidt og så vil det sikkert os skabe lidt mere ro hos dig for er sikket på de kan hjælpe dig.

Anmeld

10. juli 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
jeg synes også du skal ringe til fg, hvis du er bekymret..
Så kan du få klar besked - og de er der jo for dig..
Umiddelbart, er det ikk noget jeg kan genkende, men det lyder godt nok ikke rart - jeg tænker, at jeg ville ringe hvis det var mig..
Mærker du fint liv osv..?

Anmeld

10. juli 2011

Zeus

Synes også du skal ringe til fødegangen..

Anmeld

10. juli 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Jeg oplevede også det der, men tænkte ikke videre over det 

Ring til fødegangen .. Jeg fik jo veer allerede i uge 28, og det kan jo måske skyldes det  Ikke for at skræmme dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.