ååhhh hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

390 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. juli 2011

Anonym trådstarter

min mens har været meget uregelmæssig, og gik 16 dage over tiden sidst, men fik min mens igår.. g teste har været negative, men har haft sindsygt mange symptomer..idag sad jeg så i haven, og pludselig føltes det som små spark i min mave.. der kom lige 3 - 4 små puf.. er jeg ved at blive sindsyg eller hvad sker der lige med mighar været gravid før, så ved godt hvordan det føles..hvad f..... sker der med min krop... har været til læge pågrund af voldsomme smerter i underlivet, men de kunne ikke finde en årsag..kan min krop spillemig et puds eller kan det have været lufti maven der føltes sådan.. har haft meget uregelmæssig mens længe.. og vi har dyrket ubeskytet sex..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2011

Anonym trådstarter

slet ingen der kan hjælpe lidt

Anmeld

10. juli 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

slet ingen der kan hjælpe lidt

Altså jeg tvivler på, at du ville kunne mærke baby sparke allerede, selv hvis du er gravid. Du ville vel være under 8 uger henne, oder?

Men i al fald ville jeg stole på menstruationen og negativ test, hvis menses var af normal styrke. Og så prøve at se, næste gang du skal have din mens, om den kommer

Men håber det falder ud som du ønsker!

Anmeld

10. juli 2011

mth1987

Jeg har selv haft det på samme måde og troede også der var noget. Men to test viste negativ. Er også på piller og fik mens lidt uregelmæsigt. Men havde glemt nogle piller og begyndte at få gener og jag i underlivet og følte også nogle bobler. Men er overbevist om at det hjernen der spiller mig et puds

Anmeld

10. juli 2011

aya-zia

Anonym skriver:

min mens har været meget uregelmæssig, og gik 16 dage over tiden sidst, men fik min mens igår.. g teste har været negative, men har haft sindsygt mange symptomer..idag sad jeg så i haven, og pludselig føltes det som små spark i min mave.. der kom lige 3 - 4 små puf.. er jeg ved at blive sindsyg eller hvad sker der lige med mighar været gravid før, så ved godt hvordan det føles..hvad f..... sker der med min krop... har været til læge pågrund af voldsomme smerter i underlivet, men de kunne ikke finde en årsag..kan min krop spillemig et puds eller kan det have været lufti maven der føltes sådan.. har haft meget uregelmæssig mens længe.. og vi har dyrket ubeskytet sex..

hmmmmm jeg hade min mens hver eneste månede men min den første og opdagede det først i uge 18 at jeg var gravid... så øhm du kan jo godt være gravid...

ved dog ik om man kan teste negativ

Anmeld

10. juli 2011

Nessie

Der har lige kørt en anden tråd, hvor vi fandt ud af, at os der har været gravide før, godt kan have en fornemmelse af at der er spark i maven, men det er altså bare tarmene der giver sig

Det hele har jo været flyttet lidt rundt på, og det kan åbenbart give den fornemmelse bagefter

Anmeld

10. juli 2011

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Der har lige kørt en anden tråd, hvor vi fandt ud af, at os der har været gravide før, godt kan have en fornemmelse af at der er spark i maven, men det er altså bare tarmene der giver sig

Det hele har jo været flyttet lidt rundt på, og det kan åbenbart give den fornemmelse bagefter

nåhr oki.. pyhaa.. troede lige jeg var ved at blive skør... det er første gang jeg har mærket det siden jeg var gravid.. det føltes bare nøjagtig som små puf fra maven.. ej hvor skægt at det kan føles sådan.. nåh men tak for svaret, så ved jeg da det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.