Hvor er alle i små-tykke tøser....??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

657 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. december 2008

Honningblomst

som skulle af med lidt kilo..

Jeg må indrømme jeg synes der er lidt for meget chokolade i mit liv for tiden, så glæder mig til om en uge og det er overstået igen...

Hvordan klarer I det...vejer I jer???

Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2008

Mathilde

Hej Eva

Jeg er jo ikke som sådan på kur, da jeg er gravid. Men jeg holder godt øje med min vægt og den er ret stabil (har kun tabt 1kg).... Så her sker der ikke så meget for tiden.
Uh jeg kender godt det med at falde tilbage og spise ting man ikke burde! Det er sgu svært at få hold i det igen...

Kram Mathilde

Anmeld

16. december 2008

twinboys

Her er jeg her er jeg...God dag god dag god dag...

Ja her er der også alt for meget jule tam tam... Så ser helt frem til den tid er ovre...

Og så mangler jeg jo dine sms søde...

Har skrevet flere gange til dig, men hørte fra Pia at du havde skiftet nr... Så kan jeg jo godt forstå at du ikke svarer tilbage...

Majbritt

Anmeld

16. december 2008

Honningblomst

twinboys skriver:

Her er jeg her er jeg...God dag god dag god dag...

Ja her er der også alt for meget jule tam tam... Så ser helt frem til den tid er ovre...

Og så mangler jeg jo dine sms søde...

Har skrevet flere gange til dig, men hørte fra Pia at du havde skiftet nr... Så kan jeg jo godt forstå at du ikke svarer tilbage...

Majbritt

Åhr....havde sendt nummeret til alle, men de sidste i alfabetet har vidst ikke fået det....skriver det lige privat til dig...

Anmeld

16. december 2008

twinboys

Eva skriver:

Åhr....havde sendt nummeret til alle, men de sidste i alfabetet har vidst ikke fået det....skriver det lige privat til dig...

Takker

Anmeld

16. december 2008

Zuzet

Hej Eva

Jeg er her stadig men vægen er desværre steget lidt for der er altså fristelser alle vejne og jeg har rygrad som en regnorm

Ja, jeg vejer mig hver dag og prøver at holde vægten nede.....red feks en skøøøøøøøøøøn tur i skoven her i går og håber at tage en tur i morgen

Mange hilsner

Lotte

Anmeld

16. december 2008

LotteN

puha, jeg tror lige jeg starte op efter nytår, for julen er sandelig svær og spise sund i.
Men vi har været ude og købe en babyjogger, så det er da en start

Anmeld

17. december 2008

Bamseboet :D

Jeg er her også stadig... min vægt har ikke været så go i søndags... men har heller ikke været for god, og har slet ikke fået salat hele sidste uge...

-Men er startet op igen med go og sund mad, og SALAT hver dag

Min vægt siger:

02. Nov: 84,1
09. Nov: 82,9 - 1,2 kg
16. Nov: 82,5 - 0,4 kg
23. Nov: 81,3 - 1,2 kg
30. Nov: 80,6 - 0,7 kg
07. Dec: 80,3 - 0,3 kg
14. Dec: 80,7 + 0,4 kg

ialt : -3,4 kg

målet er stadig at tabe 700 gr om ugen...

ville gerne tabe 20- 25 kg ialt,
-en første mål er 10 kg til d. 8. Februar 2009

Håber VIRKELIGT på at se vægten siger 7... om det så bare er 79.9 så er det så det, men please vægt kom med et 7- tal på søndag be om

Anmeld

17. december 2008

Diana...

Hmm ja jeg jo ikke lige på kur med starter til februar når jeg har født. Men jeg er rund og for det meste sund, der er jo så meget chokolade i julen

Men jeg er i uge 32+3 og har taget ja jeg ligger og svinger mellem 4 og 5 kg. så det jo ikke så meget.

Jeg synes det super flot at i kan holde det sådan nogen lunde her i julemåneden (HATTEN AF FOR JER ALLE)

Julekram fra mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.