Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så nåede vi 39 uger . 1 uge tilbage til termin, anytime now !! Det er så vildt, men også svært at holde tålmodigheden når man ved at det kan blive imorgen, men det kan også blive om 3 uger . Men hun kommer når hun er klar
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Du er VIRKELIG flot gravid må jeg sige (; hvor meget har du taget på i alt ??
Flot mave Håber at hun snart kommer ud til jer
Virkelig flot mave
Mulleunge skriver: Du er VIRKELIG flot gravid må jeg sige (; hvor meget har du taget på i alt ??
Tak Jeg er på +6-7 kilo
Luna F. skriver: Så nåede vi 39 uger . 1 uge tilbage til termin, anytime now !! Det er så vildt, men også svært at holde tålmodigheden når man ved at det kan blive imorgen, men det kan også blive om 3 uger . Men hun kommer når hun er klar
Du er hot gravid, if I may say so! Hvor må det være spændende, at det er lige straks!
Frøken J. skriver: Du er hot gravid, if I may say so! Hvor må det være spændende, at det er lige straks!
Tak, det er SÅ spændende Hver dag vågner man med tanken : "Bliver det mon i dag ?"
Luna F. skriver: Tak, det er SÅ spændende Hver dag vågner man med tanken : "Bliver det mon i dag ?"
Ih hvor jeg misunder dig!
Frøken J. skriver: Ih hvor jeg misunder dig!
Bare vent, inden du får set dig om , så er det din tur, det går simpelthen så hurtigt
HOT HOT HOT
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128