Var sgu stolt af min datter OG mig selv i dag!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.367 visninger
16 svar
0 synes godt om
10. juli 2011

Barbamama

Vi var til barnedåb i dag. Dem vi var til fest hos havde en stor havetrampolin! Carla styrede straks over mod den. Op på den og hoppe. Så kom der to store piger på 5 og 6år og begyndte at hoppe. Carla fløj rundt og faldt og blev rigtig bange så hun kom ned til mig. Så stod hun og kiggede på at de hoppede. Hun ville ikke være deroppe mens de var der. Da pigerne så gik ned lyste hun elt op i ansigtet og skulle bare derop igen, men da de to tøser fandt ud af at hun ville derop overhalede de hende lige og fik hende skubbet væk så de kom ind igen. Ja så ville Carla jo ikke op. Hun stillede sig til at vente igen. Pigerne gik så efter et stykke tid ned og Carla skyndte sig op. Der gik 10sek før den store af pigerne gik ind igen (og det var bare så tydeligt at hun vidste Carla ville blive bange). Jeg bad hende vente med at hoppe til Carla var kommet ud, men NEJ hun skulle da have hende til at græde. Og det lykkedes møgungen! Carla blev så bange og var så ked af det. Hun ville bare så gerne prøve den. Jeg trøstede hende og sagde at jeg godt kunne forstå hun var ked af det. Efter et stykke tid gik den store pige ned. SÅ tog farfar Carla i hånden og gik derover. Tror I så ikke at tøsen skyndte sig derover igen. Men så sagde Carlas dejlige farfar at NU var det altså Carlas tur og så måtte hende den store pige VENTE! Det var hun stærkt utilfreds med, men jeg var bare så glad for at svigerfar lige sagde det jeg ikke selv formåede. Jeg var bare så vred på den tøs (OG hendes forældre som ikke har brugt meget tid på opdragelse i almindelig høflighed). Nå men Carla hoppede og grinede. Det var skønt! Da vi så sagde at hun skulle komme ned, gik hun ned uden videre. Og jeg roste hende og sagde at jeg var STOLT af hende fordi hun var dygtig til at vente og til at DELE! Det er bare dejligt!!! Og så blev jeg sgu lidt stolt af mig selv fordi jeg har formået at lære mit barn at albuerne ikke skal være spidse men at man tager HENSYN til andre mennesker og DELER!!!! Jeg ved godt hun vil blive trynet pga den måde hun er på. Men hellere at hun er til at holde ud at være sammen med. Jeg bliver også trynet engang imellem, men jeg går derfra og VED at JEG har opført mig ordentligt og at der er nogle andre der måske ikke har. Hun er bare GOD hende Carla!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2011

Rosa

Skidegodt gået!!! Og tillykke med din dejlige unge, hende kan du absolut være superstolt af!!! 

Anmeld

10. juli 2011

Barbamama

Rosa skriver:

Skidegodt gået!!! Og tillykke med din dejlige unge, hende kan du absolut være superstolt af!!! 

Tak!!! Ja jeg syntes sgu det var sejt hun bare ventede. Og at hun ikke flippede ud når hun skulle ned igen. Og så gjorde det bare så ondt inden i mig når man bare kunne se på hende hvor meget hun lyste op og tænkte: Juhuu nu er det endelig min tur! Og så kom den (undskyld mig) MØGUNGE og bare overtog!

Anmeld

11. juli 2011

TbCp

Det kan jeg dælme godt forstå! Og sikke da nogle møgtøser!!!

Må dog indrømme at Liva ikke er den allebedste til at dele, men hun har da heldigvis en alder nu hvor jeg kan forklare hende hvorfor hun skal.... men det er lidt svært at dele sit eget legetøj Håber det hjælper når lillebror/søster kommer.

Anmeld

11. juli 2011

<3

Jamen hun er jo også en superCarla!

Hvor er hun dygtig til at dele og vente! Det er superflot i hendes alder!

Hun er lige til at være stolt af!

Anmeld

11. juli 2011

Barbamama

TbCp skriver:

Det kan jeg dælme godt forstå! Og sikke da nogle møgtøser!!!

Må dog indrømme at Liva ikke er den allebedste til at dele, men hun har da heldigvis en alder nu hvor jeg kan forklare hende hvorfor hun skal.... men det er lidt svært at dele sit eget legetøj Håber det hjælper når lillebror/søster kommer.

Nårh jo men fair nok at børn har svært ved at dele, men du siger da i det mindste noget til Liva og hjælper og guider hende. De forældre til de piger der var slet ikke i nærheden af dem!

Anmeld

11. juli 2011

Barbamama

mrs X skriver:

Jamen hun er jo også en superCarla!

Hvor er hun dygtig til at dele og vente! Det er superflot i hendes alder!

Hun er lige til at være stolt af!

Ja det er bare så sejt altså!!!!

Anmeld

11. juli 2011

Laulund87

Puha jeg sidder og hidser mig helt op, sikke en møgunge

Sikke en høflig og velopdragen datter du har

Jeg oplevede noget lignende den anden dag. Vi besøgte nogle venner som har en dreng på 3 år. Han blev gal over noget han ikke måtte, og gav sig til at græde helt hysterisk.

Maria gik hen og prøvede at give ham en krammer og ville kysse ham, for at trøste. Han blev bare mere gal og gav hende en mavepumper så hun fløj bagud Hold op jeg sydede indeni og gjorde moderen noget?? Nææ nej!

Anmeld

11. juli 2011

sarahb

Det er en Rigtig god egenskab at have.. At man kan tænke på andre end sig selv og at man godt kan træde tilbage for andre. Det er super flot, specielt i den alder. Den anden pige var da bare super ubehøvlet!!!

Du skal være stolt af dejlige Carla, og af dig selv som MOR Du er jo skøn, så en skøn datter må du jo få

Anmeld

11. juli 2011

Barbamama

Laulund87 skriver:

Puha jeg sidder og hidser mig helt op, sikke en møgunge

Sikke en høflig og velopdragen datter du har

Jeg oplevede noget lignende den anden dag. Vi besøgte nogle venner som har en dreng på 3 år. Han blev gal over noget han ikke måtte, og gav sig til at græde helt hysterisk.

Maria gik hen og prøvede at give ham en krammer og ville kysse ham, for at trøste. Han blev bare mere gal og gav hende en mavepumper så hun fløj bagud Hold op jeg sydede indeni og gjorde moderen noget?? Nææ nej!

Ja jeg var sgu også gal!

jeg bliver så forarget hver gang forældre ikke reagerer på sådan noget. Jeg kan slet ikke sætte mig ind i det. Stakkels Maria!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.